Galleria > Erikoiset > Offroad |
TIEDOSTO 22/112 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 5/5 1 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | roto2.jpg |
Albumin nimi: | Masaman / Offroad |
Arvo (1 ääntä): | |
Avainsanat: | proto / sisu / a45 / a-45 / intti / someroharju |
Kuvaajan nimi: | Masaman |
Kuva otettu pvm: | Talvella 2005 |
Paikkakunta: | Rovaniemi |
Tiedostokoko: | 82 kt |
Lisätty galleriaan: | %05.%05.%2007 |
Tarkkuus: | 800 x 600 pikseliä |
Katseltu: | 14199 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=18789 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
kaasua vaan Uskomattomia kulkeen noi, männöö vaikka takaperin puuhun
|
|
|||
Näin on, pikkuisen kuin ois ollu painoo enemmän niin ois menneet vielä paremmin. Nyt jäivät liian herkästi pomppiin vainb paikalleen
|
|
|||
paskat nuo protot mihinkään menneet, jumissa ne useimmiten olivat ja aivan hirvittäviä ajaa muutenkin onneksi oma kuittiauto oli sentään zil se pesi rasinkin helposti maastossa kunhan sillä osasi ajaa
|
|
|||
Älä esittele höylä sellaasia käyttäjä kommennttia sellaasista vehkeistä mistä suurimmalla osasta käyttäjistä on edes näköhavaintoja pistää pian kummia kysymyksiä tulemaan
|
|
|||
luusis suurimman osan intin autokuskeista tietävän kuitenkin mistä puhuin tuossa ylempänä "siviilithän" ei näistä asioista tiedä muutenkaan mitään sellaisen joka on joskus ollut lavalla ei vielä paljoa kannata puhua tuollaisen menemisistä ja muistakaan ominaisuuksista...
|
|
|||
Suurin osahan pottupellon käyttäjistä on "siviilejä" kun eivät ole vielä käyneet armeijaa
|
|
|||
minä ainakin olen käynyt armeejan !
|
|
|||
intin autopuolen käyneenä voin sanoa, että parhaimmat etenijät maastossa oli juuri proto sisut pieniä ja ketteriä...
|
|
|||
älä nyt eres viitti tuollaasta sanua äänehen...
|
|
|||
Notkeahan tuo a-45 on mut ei sillä mihinkään pääse. pienet renkaat ja liian kevyt. paineilma puoli noissa oli kans aika heikko.
|
|
|||
Joo mutta kyllä velivenäläisen kulkineet on ihan eri luokka...
|
|
|||
Joo, ite en haluais olla missään tekemisissä ryssän kamppeitten kans. Uskomattomia romuja ainaki osa kulkineista.
|
|
|||
Proto tosiaan tyhjänä hieman kevyen lainen lumessa ajeluun, mutta kyllä se suomalaisista kamppeista paras menijä mahtaa olla. Kyllähän ryssän vehkeillä mennään vaikka puuhun jos ne toimii ja osaa tarvittavat temput.
|
|
|||
Tämä kuitti kone oli paljon parenpi etenemään kuin protot http://www.pottupellossa.com/galleria/displayimage.php_pos=-7479
|
|
|||
Eikun meinasin sitä nimen omaan että venäläiset menee ihan eri tavalla maastossa verrattuna sisun tekemiin kamppeisiin..no, romuja joo, vähä karskin näkösiä, eikä turhia roippeita ole laitettu, vain oleellisin..
|
|
|||
Komiasti se masi kaivo itteleen soman poteron lukot päällä muta leikeissä ja meikäläinen ajo zil 131 vierestä ilman suurempia ongelmia vaikka välillä aika syvällä käytiinkin. Rasi oli taas sellanen kankea toukka joka kyllä eteni mutta puut tuntu hyökkäävän kimppuun koko ajan. 6x6 eemeli jäi mäkeen kiinni josta ajettiin zilillä ylös talvella ilman riimuja.
|
|
|||
Itellä kokemuksia armeijassa rämpimisestä(nnenkuin siirryin asfaltti soturi hommiin ja tankaamaan hornetteja) eemelillä.Ja paremmin se kulki kuin masit ja a-45 pahoissa paikoissa.Tottakai paljon kankeampi mutta paremmin se nousi kalliolle kuin nuo muut.Tietysti uutta tekniikkaa,mutta kun aina niitä proton ylistäjiä.Tottakai paljon myös kuskista kiinni.Taisivat olla jotain velliperseitä ne kuskit__
|
|
|||
onko tuo LapItr:n crotale-kentältä_
|
|
|||
Eikä kuvassa ole proto vaan todella A-45, proto oli samannäköinen mutta eri tekniikalla, mm. akselit oli toiset. A-45 on myös kahdenlaisia, lyhyitä ja pitkiä, pitkät on peruskorjattuja, 40 cm jatkettuja ja lyhyet peruskorjaamattomia, tosin varmaan jo nykyisin nekin korjattuja. Uudemmis koneena Valmet ja vanhemmis Perkins. Eikä kaadu tolla armeijan rasvapukilla, kokeilttiin jo vuonna 1986.
|
|
|||
Jaahas krokotiilikentällä. Eipähän ollu rovaniemellä viime vuonna enään yhtään protoa.
|
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |