Galleria > Yleinen > Turvekoneet
Valtra 8950+imuri
Turveurakointia parhaimmillaan Kruunupyyssä AK:n nevalla.

Valtra 8950+imuri

Turveurakointia parhaimmillaan Kruunupyyssä AK:n nevalla.

tu84002.jpg Kuva_698.jpg Kuva03.jpg voimakone1.jpg hollanti + viivotin.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.6/5 7 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Kuva03.jpg
Albumin nimi:Valtra / Turvekoneet
Arvo (7 ääntä):44444
Kuvaajan nimi:Valtra
Tiedostokoko:79 kt
Lisätty galleriaan:%06.%04.%2007
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:7045 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=18233
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 5 - 24 24:n joukosta
Sivu: 1 - 2

mf 4270   [%10.%04.%2007 kti2007 %18:%huhtikuu]
niin ilmenee. nyyskyllä vieneet ton imurin auman päälle ja sit vaihtaneet vallun koukkuu. sitte o käyny tuuri ja vallu lähtee valuun alas päin Erittäin iloinen
forssoni   [%11.%04.%2007 kke2007 %17:%huhtikuu]
just näin Häiritsevä
Wallu kuski   [%12.%04.%2007 kto2007 %22:%huhtikuu]
nyyskyt saa pysyä hallin nurkalla Hullu kun vallu kiskoo imuria Nauru
HK75   [%12.%04.%2007 kto2007 %22:%huhtikuu]
Ei oo voimaa ku ei savua lainkaan.. Itku
aakoo   [%12.%04.%2007 kto2007 %23:%huhtikuu]
Ei se savu ole mikään voiman merkki.. Oikeastaan päinvastoin. Savuhan on palamatonta polttoainetta Vink
H_yl   [%12.%04.%2007 kto2007 %23:%huhtikuu]
niinhän sä luulet... kyllä se pieni savutus vain kummasti piristää konetta Vink
aakoo   [%13.%04.%2007 kpe2007 %00:%huhtikuu]
Savu on tietysti tavallaan voiman merkki mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että kone ei polta silloin kaikkea. Saman ainemäärän voi toki laittaa palamaan..jolloin voimaa enemmän ja savua vähemmän.
H_yl   [%13.%04.%2007 kpe2007 %20:%huhtikuu]
otetaan törkeä esimerkki... kumpiko savuttaa enemmän, 2000 hp vai 200 hp valmetti_
aakoo   [%13.%04.%2007 kpe2007 %20:%huhtikuu]
Otetaan kuitenki tavallinen esimerkki kun ei noita 2000 hepan vehkeitä tule joka päivä vastaan..kumpi savuttaa enempi_ Kaksi 8050:n valtran mottia joista toinen ruuvattu mitä nyt vakiopumpusta kohtuudella saa. Toisessa sama moottori mutta boschin pumppu ja suuttimet, reilumpi holsetti puhaltaa coolerin kautta ilmaa koneeseen. Tehoeroa yli 100hv jälkimmäisen eduksi mutta ei muuten savuta, kertooko se että ei voimaa Erittäin iloinen Aine vain oikeaan aikaan perille ja riittävästi raitista ilmaa.
forssoni   [%13.%04.%2007 kpe2007 %21:%huhtikuu]
savu vain nostaa tehoja kuskin pääs,mut konees ei juurikaa nouse Pyörivät silmät Nauru
H_yl   [%13.%04.%2007 kpe2007 %22:%huhtikuu]
ja cooleri valmettia kun vielä pikkuisen ruuvais (niin että savuttais selvästi) tehoero vois olla jo reilu 200 hp Vink ei se meidän ruuvattu 8400 valmettikaan ahdoilla savuta oikeastaan sen kummemmin mitä vakiokaan, mutta pikkukierroksilla näkyy jo hieman savua putkesta tulevan, kun polkaisee... eilen paloi sitten pakoputkeenkin reikä Järkyttynyt sitä se teettää, kun viikkotolkulla mennään urku auki Häiritsevä
aakoo   [%13.%04.%2007 kpe2007 %22:%huhtikuu]
Johonki se raja pitää vetää jos meinaa että pysyy kasassa. Tietysti normaalia että matalilla tupsauttaa mutta ei sais ahtojen kans niinku stanapumppuisilla on tapana. Eikös 8400 ole varustettu oikeilla syöttöosilla jo tehtaalla_
H_yl   [%13.%04.%2007 kpe2007 %22:%huhtikuu]
juu, bosch:n rivipumppu löytyy koneen kyljestä, jos sitä meinasit... ja jos oikein tulkitsin, niin 9.5 mm elementeillä Pyörivät silmät mörkö volvon pumppu taas näyttäis olevan 10 mm tapeilla Erittäin iloinen enkä mä ole tarkoittanut, että koneen pitäis niin savuttaa, että aivan taivas mustenee... sen verran vain, että näkee onko kone käynnissä...
yleiskoneenkuljettaja   [%13.%04.%2007 kpe2007 %23:%huhtikuu]
jos kone savuuttaa koko aika kun kaasu on pohjas on pumppu väärin sääretty (liikaa soppaa) ja se palaa vasta putkes joten se musta savu pilivi ei oo voiman merkki! Vaan sillon ku polakaasee kaasun pohjaan nii torvesta tulee kierrosten otto vaihees tuprahrus mustaa silloon on pumppu oikees sääröös. Koittakaapa ite verellä kahella lusikalla puurua niin kyllä se rupiaa ylivirtaahan enneku saa nielaastua Nauru
mika3   [%14.%04.%2007 kla2007 %11:%huhtikuu]
volvon pumppu mw100 ja kuorma-auto säätimellä, eli huono pumppu. hidas reagoimaan eikä tehoa saa kummosesti. kuvan koneessa on semmonen pumppu että ruuvattuna menee ton rinteen ylös vaikka nyykkäri selässä, montaa kertaa ei tartte tosin mennä ennenku voimansiirto antautuu Vink
H_yl   [%14.%04.%2007 kla2007 %12:%huhtikuu]
näkis vain, kuinka tuo menee edes tyhjänä tuon rinteen ylös... taitaa olla niin, että tuosta ajellaan valmetilla vain alaspäin Vink voima ei varmaan lopu kesken, mutta kun ei ole pitoja, niin ei ole...
SomeWhere   [%14.%04.%2007 kla2007 %15:%huhtikuu]
miksei se nyt nouse kun imurissakin on veto... kyllä sieltä ainaki pitoa löytyy...
H_yl   [%14.%04.%2007 kla2007 %20:%huhtikuu]
jos tuos imurissa on veto, niin silloinhan tuota vetää vaikka 35 fergulla, jos sitä hieman ruuvaa Vink
HK75   [%14.%04.%2007 kla2007 %22:%huhtikuu]
Eihän noin loivassa nousussa tarvii vielä välttämättä vetoa.. Pyörivät silmät
Valtra   [%16.%04.%2007 kma2007 %00:%huhtikuu]
no eipä toki tarvi vetoa. helposti menee tota rinnettä ylös täysi kuorma päällä.

Kommentti 5 - 24 24:n joukosta
Sivu: 1 - 2