Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 10998/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Vallu3.jpg |
Albumin nimi: | ZETOR8045 / Traktorit ja koneet |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | valtra |
Kuvaajan nimi: | ZETOR8045 |
Kuva otettu pvm: | 19.2.07 nokia 5140 |
Paikkakunta: | aura |
Tiedostokoko: | 40 kt |
Lisätty galleriaan: | %19.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3585 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17414 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Loistava esimerkki Valtran etukuormain kelpoisuudesta, kun on keula paska kasassa. Tuon takia en omaan Valtraan kuormainta laita, heko heko
|
|
|||
ei sitä koneen keulaa pakko oo sinne tuubaan ajaa
|
|
|||
Voitashan tuohon ajaa esimerkkikone rinnalle,samankokoinen mutta erimerkkinen. Ei tartte ajaa keulaa pskaan että yltää nostaa korkealle/kauemmaksi... Tuota "ominaisuutta" ei kukaan selväpäinen voi kieltää kun se yleisesti tiedostettu puute.
|
|
|||
joo ja sit on kuormain kauempana nokasta ja tilantarve kasvaa jos esim pitää pyöriä ahtaammas paikas.. ja mitä väliä jos pitää koneen nokka upottaa paskaan, kone se vaan on.
|
|
|||
Ei se tilantarve siitä kasva paljoo mihikää.. Kesällä tuli vertailtua vähä vallua erääsee toisee koneesee ni ei siinä ollu muuta ku et vallussa oli 30 senttiä enemmä keulaa.. kuormaajan etäisyys etuakseliin oli samanlaine kummassakii.
|
|
|||
tossa koneessa on rätti tossa keulassa ettei siinä nokassa olis enempää pastaa kiinni nokassa mutta nokalla oli kauhee kökkö
|
|
|||
noh pojat miettikää hetki!!valmetti on monesti yhtä pitkä kuin vastaavan kokoinen kilpailia mut akseli väli on joissain pienempi!!joka on ketteryyden ja metsä ajon kannalta hyvä!!
|
|
|||
Mietis hetki kun katot mitattuja kääntöympyröitä,harvemmin siellä vallut kärjessä koreilee vaikka lyhyt akselivälisiäkin
|
|
|||
taitaapi fiatit ainakin olla kärki kolmikossa
|
|
|||
On noi Valmetit tosiaan surkeita etukuormaninvärkkejä. Nehän suunniteltiin nimenomaan nelivetoisiksi ILMAN etukuormaajaa, insinöörien laskut pettää heti kun siihen istuttaa kuormaajan. Peräkärryillekkään ei tahdo saada tavaraa nostettua kun nokka ottaa kiinni, ja peräpää on ilmassa.
|
|
|||
on tossa sentään turbiini se on aika hyvä
|
|
|||
valmet=voimaa: vanhemmat fiiaatit kankeita, mutta esimerkiksi 800 valmetin kääntöympyrä 9.6 m ja 110-90 fiiatin kääntöympyrä 9.4 m. Kuitenkin eroa on kaksi mukia vähemmän valmutissa.
|
|
|||
valametis menöö turbiinit hukkahan,
|
|
|||
huonomminhan se kääntyisi silloin jos sitä siirrettäs etiä päi!!selvä juttu.joisssain koneis tarvii etu ja jossain taka painoi en tiiä mitä välii sillä loppu peleis on__ku semmosii painoja on jotka ei häiritte!
|
|
|||
no ei oikeestaan ei mee turbiinit hukkaan ku tulee/lähtee risteyksistä isolla vaihteella kuorma päälläki ja kasasta on mukavampi ottaa ku ei tartte kytkintä luistatella
|
|
|||
705 etukuormaajan kera oli onneton vehjes. Talavellakin kun vähä raskahampaa nosti niin takapää keveni senverran jotta liukkahalla alakas peräpää luistamahan suaraa sinne mihinkäpäin etupyärät osootti, peräpaino piti olla aina hollilla vaikka takavannepainojakin oli 6x80 kilua. Eturenkahat kuluu tiäajolla nopiaa, peltohommis etupyärät painoo kylvökselle raiteet niin jotta jyräämisestä huolimatta jäljet näkyy. Paripyäriä ei aksila kestäny.
|
|
|||
pomon 505 on aika hyvä etukuormaajakone (tosin ilman suunnanvaihtajaa :-_ ) ei nouse perä kovin helpolla vaikka olis vähän enemmänki tavaraa kauhassa ja sitten ei ainakaan nouse kun on maatila kaivuri perässä ja neliveto kannattaa ottaa tieajossa pois päältä jos kuluu nopiaan tai sitten on auraus kulmat piälessä eturenkahissa ja 505 on etupariksetki kestäny vähän on vaan joutunu kääntöö rajottamaan
|
|
|||
mitäs (...) se massikka poika puhuu valtrasta_! http://www.pottupellossa.com/galleria/displayimage.php_pos=-14932 siinä yksi parhaimmista etukuormain traktoreista, jos tuosta haluaa vielä parempaa niin sitten täytyy siirtyä jo pyöräkuormaajaan
|
|
|||
nokan ku siitä xm pudottaa pois ni olis hyvä mutta saa nähä tuleeko tuosta xn ikinä
|
|
|||
kyllähän se on niin et valametit on kankeeta! Mut onneksi newe on keksiny ss:n
|
Kommentti 1 - 20 25:n joukosta Sivu: 1 - 2 |