Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 712/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.3/5 4 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 013290572_b.jpg |
Albumin nimi: | t170 / Turvekoneet |
Arvo (4 ääntä): | |
Avainsanat: | 8360 / raussi |
Kuvaajan nimi: | t170 |
Kuva otettu pvm: | kännykällä |
Paikkakunta: | sukeva |
Tiedostokoko: | 41 kt |
Lisätty galleriaan: | %13.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 5554 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17268 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 19 19:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
kuinka usein pitää nh puhaltaa__ valmutti jotakuinki 8h välein_
|
|
|||
riippuu miten puhaltaa päälle.. valametiila pytsty ajamaan 12h heleposti.. ja eikä palanu!!ku niissä uusissa on se tuuli tunneli niin se puhaltaa pölyt pois
|
|
|||
Joskus ajettiin viikko kahteenvuoroon puhaltamatta (palakonetta )
|
|
|||
Katoppa nuo 4,kuva kellä ne koneet on___
|
|
|||
ite ajoin viime kesänä jontikalla 17 tuntia puhaltamatta. eikä yrittänytkään kärytä mistään
|
|
|||
Mäki liehuutin tm155 hollannilla puukkoo parhaimmilansa 22tuntia puhaltamatta...
|
|
|||
kyl nyykkärilläki ajaa sen 22tuntia putkeen jos käy välillä puhaltamassa.ainaki ku meijän suolla oli nyykkäri m100 se kärys aamulla niin se piti käyä puhaltaan sen kahen toista tunnin välein..
|
|
|||
vaikka valmetin mies olenki niin ei se tuulitunneli niin hyvä oo kun on annettu ymmärtää.. aina sieltä rapaa Lentää raakasti kun sinne puhaltaa.. oon vain kuullu jotta nuo nyyrikit tuppaa syttyylemään helposti aiva muutaman tunnin ajonki jälkeen... ollaan meki joskus valmeteilla ajettu 12h niin että koko ajan on päälle puhaltanu ja vieläpä sellaanen hienojakoonen turve joka menee jokapaikkaa huolellisesti..pilariputkesta usein kytöjä Löytyy jos jostaki..Valmeteissa.
|
|
|||
mikäs siitä puhaltamisesta tekee niin hankalan et pitää vuorokausi tolkulla ajaa ilman___saako siitä muutakin ku ääliön maineen_kylläkait me ainaki ruukattiin joka tuurin välein koneet puhaltaa. intikka joskus kyti mut ku nakkas änärin hallin nurkkaan nii jo loppu.
|
|
|||
vähän kuulostaa siltä, kuin otettaisiin tyhmiä riskeja laisuus tuollaisis asios tuppaa kostaantumaan aika kalliilla tavalla vai onko se kovan kuskin merkki nykyään, että on pystynyt ajamaan 12 tuntia polttamatta koko traktoria ja nevaa
|
|
|||
no niihä se kuulostaa ja ottaakii mutta mitäpä sitä suotta jatkuvasti puhaltammaan jos ei oo pölyä paljoo siellä kone huoneen puolella..että ihan miten tykkää!!
|
|
|||
yhdyn edelliseen! oli puhalluspaikka niiltä alueilta parin kilometrin pääs misä piti puukottaa niin ei viittiny turhaa lähtiä ajahan puhalluspaikalle ku lämmöt oli aiva normaalis ja hytin alla ei ollu pölyä melekein yhtää ja olin puukottamas sateen jäljiltä niin ei edes pölissy niin maharottomasti mutta vähä kyllä...
|
|
|||
niin
|
|
|||
jees itekki hollantia käskeneenä voin sanoo ettei ollu kyl lämpöjen kans ongelmia meil puhallettii rattorit 12 tunnin välein ja jos piti kahvitaukoja tai kusitaukoja ni kävin keulaa kattoo ja joskus kämmenellä puhdistamas ku hollannis tahtoo keulaverkko tukkeentua...ongelma väheni ku tehtii keulaan yläpuolelle verkko ja akkujen alle keulaan pellin tilalle verkko...nyttemmin akut hytän alla..
|
|
|||
onko sitte akkujen tilalla kuuleri :_: Vai miks ne akut sinne pitäny saaha :_:
|
|
|||
se akkujen sijoitus on huono tuossa nokalla koska niistä tulee ainakin vanhemmiten happokaasuja jotka imetään coolerin/syylärin läpi ja se tulee joskus vielä kalliiksi kun joutuu koko jäähdytin paketin uusimaan
|
|
|||
toki puhalletaan aina kun on tarves mutta on vain tullut kokeiltua joskus olosuhteiden pakosta!!
|
|
|||
taitaa olla raussin imuvaunu
|
|
|||
Ei kai... muuten vain lukee RAUSSI kyljes pienellä
|
Kommentti 1 - 19 19:n joukosta Sivu: 1 |