Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
TM 155 soramontun pohjalla
aurapuskuri ja alaterä arktista masiinaa.
Avainsanat: tm alaterä aurapuskuri

TM 155 soramontun pohjalla

aurapuskuri ja alaterä arktista masiinaa.

tee+aura.JPG tietee.JPG NH_montussa.JPG valtra2.jpg 15.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 8 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:NH_montussa.JPG
Albumin nimi:6350 / Traktorit ja koneet
Arvo (8 ääntä):22222
Avainsanat:tm / alaterä / aurapuskuri
Kuvaajan nimi:6350
Kuva otettu pvm:12.2.2007
Paikkakunta:jossakin susirajalla
Tiedostokoko:128 kt
Lisätty galleriaan:%12.%02.%2007
Tarkkuus:1424 x 1068 pikseliä
Katseltu:5696 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17253
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 35 - 54 54:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

Sammy   [%09.%01.%2008 kke2008 %23:%tammikuu]
Ei välttämättä iso vika, joku anturi tms., mutta vaikutukset vaan tosi veemäiset. Kyllähän noissa jonkun verran sähköhäikkää on, viat useinmiten häviävät kunhan koneen sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Taloon tuli juuri kolmas 155; 51 tuntia mittarissa ja alkuviikosta kun yhden vaunun koepyöritystä tuolla tein, niin kertaalleen piti "buutata" ennekuin voimanotto suostui pyörimään (oli muuten ihan ennennäkemätön virhekoodikin näytössä...).
Turvekeisari   [%09.%01.%2008 kke2008 %23:%tammikuu]
No siinä ulosotossakaa tarvi olla isovika, vähä se ulosoton vipu lattian alta huonos asennos ni heti vilkuttaa et ulosottoo ei saada päälle, meillä joku yliherkkä katkasia/paskana tuos hollannis.. vähä hipasi siihe katkasiaan ko on ulosotto päällä ni heti heitti ulosoton pois päältä. Tosin tota ei esiintyny ku iha loppukesästä ja taas rupes pelaamaa iha normaalisti, tai ainaki vielä toiminu. Muuten meillä ainaki pelannu mitä nyt sillo uutena joutu uusimaa sen hydepumpun..
6350   [%09.%01.%2008 kke2008 %23:%tammikuu]
"PTO40" ulosoton vikakoodia tuo vilkuttaa aina käynnistettäessä. Tiedä sitten mitä se meinaa, en muista millon tumpin päässä ois ollu joku VOA-akseli kiinni.. Pyörivät silmät
Turvekeisari   [%09.%01.%2008 kke2008 %23:%tammikuu]
Pitäs olla melkeen joku vikakoodi lista siel laatikos, sais hädän tullen aina kattoo mitä johtoja rupee nyppii irti Häiritsevä
6350   [%10.%01.%2008 kto2008 %00:%tammikuu]
Juu ei sitä ohjekirjaa joka kerta jaksa alkaa selailemaan.. Toivottavasti vika ei ole itse vaihdelaatikossa. muuten maksaa.. Rankkaa se on pakoillekin, kun vaihdetaa vaihteita kovassa vauhdissa tuo "mahajarru" maassa.
Sammy   [%10.%01.%2008 kto2008 %00:%tammikuu]
Joo, ulosoton vivuthan on tehtaan jäljiltä järestään ollu semmosissa säädöissä, että nopeuksia ei tahdo löytyä ainakaan niistä kohdista missä siinä kulississa on hahlot... Neutraali Niitä vikakoodeja löytyy itse asiassa aika huonosti siitä ohjekirjasta. Tosin eipä sitä paljoa tule selattua, kun pakkojen kalibrointikin alkaa olemaan siinä määrin rutiinitoimenpide, että menee jo ulkomuistista. Vink
volvo power 240GL   [%10.%01.%2008 kto2008 %01:%tammikuu]
Hasse hiljaa
Julle   [%10.%01.%2008 kto2008 %20:%tammikuu]
P40:Voimanoton releen käämi yhteydessä +12V tai avoin virtapiiri__
6350   [%10.%01.%2008 kto2008 %21:%tammikuu]
Voi olla, en ole perehtynyt tarkemmin. Tuolla tulle ajettua niin harvoin, Teekkari on "kuitilla".. Tänää meni kuulemma hydrauliikka mykäksi, lohkolta joku kara jumiin. Jäivät purkamaan, kun töistä lähdin..
forssoni   [%10.%01.%2008 kto2008 %21:%tammikuu]
Jotenki tuntus että vika saattaa olla penkin tunnistimes. jos kerran pitää kytkimellä kuittailla ym.
Sammy   [%10.%01.%2008 kto2008 %22:%tammikuu]
Sillä kokemuksella mitä miulla on, niin penkkitunnistimen vika toisi mukanaan piipityksen. Tosta hydrauliikkaviasta tuli mieleen, 165:ta meni yksi lohko toimimattomaksi siten, että vivun liike meni kyllä perille mutta mitään ei tapahtunut. Syynä oli kara, joka oli kulunut ja sen vuoksi juuttunut...
Slednecks   [%10.%01.%2008 kto2008 %22:%tammikuu]
naapurissa yks nh 135 ajettu yli 10000h, ekat 3-4 vuotta oli turvesuolla jyrsimässä ja imuvaunun edessä. loppu ne hommat ja siirty metsähommiin. ainoat viat ovat olleet laturi ja laturin hihna, kun oli 10000 tullu täyteen kuski sano et nyt se vasta rupes tuottamaan Nauru
Voiman väri on sininen   [%10.%01.%2008 kto2008 %22:%tammikuu]
Vaihteiston nykimisen saa loppumaan, kun lisää lattian alla olevaan vaihteiston paineakkuun nestettä Huuto On nimittäin siitä kokemusta. Kalibrointi hävisi nopeimmillaan tunnissa parissa, kun nesteet oli lähes lopussa. Suunnanvaihtaja ongelmista en tiedä, mutta jos se kerran on ennen toiminut niin vikana on todennäköisesti irronnut johto tai viallinen anturi.
Julle   [%10.%01.%2008 kto2008 %22:%tammikuu]
mitäs nestettä sie sinne kaatelet oikee ja mistäs korkista sisää Erittäin iloinen
Voiman väri on sininen   [%10.%01.%2008 kto2008 %23:%tammikuu]
Vaihdelaatikon luona siellä kopin lattian alla se on. Huoltomies arveli vian olevan siinä ja oikein näköjään arvasi. Tuntuihan tuo osaavan sitä siihen laittaa, kun vika korjautui. Vink
Julle   [%10.%01.%2008 kto2008 %23:%tammikuu]
oha siellä akkuja mut en oo tarkemmin kattellu niitä. mää aattelin et sää oot laitellu sinne jotain x nestettä Erittäin iloinen
Voiman väri on sininen   [%11.%01.%2008 kpe2008 %16:%tammikuu]
En minä ole sinne mitään kaadellu, huoltomiehen hommia ne on. Jotain kaasua tai nestettä se akussa oleva aine kuitenkin on. Kaasuhan näes nesteytyy paineen alaisena.
6350   [%19.%01.%2008 kla2008 %13:%tammikuu]
Noniin kone tää joutu sitten "katkaisuun". Laatikosta B-alueen pakat paskana..
  [%23.%01.%2009 kpe2009 %14:%tammikuu]
tää tais ajaa tänää linko peräs Haminan amiksen ohi?
6350   [%23.%01.%2009 kpe2009 %20:%tammikuu]
Kyllä tää työnteli auraa ja raappas polannetta koko päivän.. Tutun TM120 varmaan mikä meni lumen mättiin.

Kommentti 35 - 54 54:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3