Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
TM 155 soramontun pohjalla
aurapuskuri ja alaterä arktista masiinaa.
Avainsanat: tm alaterä aurapuskuri

TM 155 soramontun pohjalla

aurapuskuri ja alaterä arktista masiinaa.

tee+aura.JPG tietee.JPG NH_montussa.JPG valtra2.jpg 15.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 8 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:NH_montussa.JPG
Albumin nimi:6350 / Traktorit ja koneet
Arvo (8 ääntä):22222
Avainsanat:tm / alaterä / aurapuskuri
Kuvaajan nimi:6350
Kuva otettu pvm:12.2.2007
Paikkakunta:jossakin susirajalla
Tiedostokoko:128 kt
Lisätty galleriaan:%12.%02.%2007
Tarkkuus:1424 x 1068 pikseliä
Katseltu:5696 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17253
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 15 - 34 54:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

ZETOR8045   [%13.%02.%2007 kti2007 %18:%helmikuu]
sukulaisella ollu aina foortteja mutta rupes vaihtuun valluun 8560 nyykkärin jälkeen kun siinä ei ollu kuin onkelmii :-_ nostolaitteissa vikaa ja tuli vaihdelaatikko remppa alle 800h Hullu sitten on sen jälkeen tullu kolme valluu ja ei taida olla kuin 64104wd,64102wd,4000,6000,4610 foortit ja joku 6640 NH Pyörivät silmät eikä siihen taloon tuu enää yhtään uutta NH:ta Yllättynyt
DF DX 4.70   [%13.%02.%2007 kti2007 %18:%helmikuu]
vaikka niitä sähköjä kuinka haukutaan niin on se aika mukava ainakin omasta mielestä töitä tehä ku toimii kaikki köykäsesti Erittäin iloinen Erittäin iloinen ohan ne tiätty aina herkemmin rikkimeneviä..
DTT   [%13.%02.%2007 kti2007 %18:%helmikuu]
Eikö nyky Valtroissa oo sähköjä ihan yhtälailla kun hollandissa ym. Ek:n laiton jälkeen päässyt öljyyn varmaan pieni roska, joka juuttui hydraulipumpun yläpulella olevan "lohkon"(ehkä käskyttää pumppua) karaan ja jäi jumiin. Ei toiminut nostolaite ei ulkopuolinen hydrl. Karat pois ja puhdistus ja toimii. Huonosti selitetty, mutta kuitenkin.
ZETOR8045   [%13.%02.%2007 kti2007 %18:%helmikuu]
sähköheebelit on mukavia Häiritsevä noissa uusissa jonnuissa oleva sähköjoistikki on kyl tosi mukava kun on propo lisähydrauliikkakin Cool mutta oon kuullu ettei noi quicken omat sähköjoistikit oikeen taho kestää Pyörivät silmät :_: ei ollut tossa 8560 ek:ta :-_ eikä sitä vikaa saatu kunnolla ikinä toimiin Pyörivät silmät
oltsik   [%13.%02.%2007 kti2007 %18:%helmikuu]
Jos kyseessä on muuttuvatilavuuksinen pumppu niin tuo kyseinen ventiili säättää pumpun asentoa ja tätä kautta tuottoa. Sähköjen suhteen eletään tällä hetkellä sellasta murroskautta. Sähkö tuodaan kaikkeen ja se on vähän uutta niin on vikaherkempää. Mutta pannaan pari vuotta lisää ja sähkö on yhtä luotettavaa kuin mekaaninen tekniikka tällä hetkellä
DTT   [%13.%02.%2007 kti2007 %21:%helmikuu]
Juu on muuttuvatilavuuksinen pumppu, tais olla tuotot nollilla. Vink Paljos 8560/m160 kulkee, onko vähän hitaampia kuin pienemmät.
Jörgen   [%13.%02.%2007 kti2007 %21:%helmikuu]
jotku simpanssin sukuiset tarvii vielä työkalukseen rautaisia tankoja joilla survoa pykäliä päälle. Sähköheebelit on ihan hyviä, eikä ne ole sen vikaherkempiä kuin rautaosatkaan. Eiköhän se rautakin hajoa aina sillon tällöin_ Ja sähköjen korjaamisen voi opetella ihan siinä missä rautaosienkin, on vain paljon mukavempi, kun ei tarvii olla kyynärpäitä myöten öljyssä. Toki sitten on niitä vanhan raudan miehiä, joille esim. Valtra ainakin minun ymmärtääkseni tekee vielä ns. karvalakkeja, joissa ei ole korvattu suurinta osaa hallintalaitteista sähkövimpaimilla. Peace Out ja rauha Konemaailmaan!
Turvekeisari   [%13.%02.%2007 kti2007 %22:%helmikuu]
6350: Ei toki, mutta aina tulee paineltua ja sitte rupee pillihuutaa ku ei oo enää vaihteita vaa joutuu sen alueennapin kas leikkimää.. Noo kyl tuolki pärjää Hymy
t170   [%14.%02.%2007 kke2007 %04:%helmikuu]
kaverilla hävis viime kevväänä omasta 8360 kaikki sähköt ja vaihteet.. Neutraali mutta kaikissa vikansa Hymy
Jonssi6800   [%14.%02.%2007 kke2007 %10:%helmikuu]
Dodi komea yhistelmä Cool Pystyykö ek:ta käyttämää normaalisti ku tuo puskuri :_: :roll:Kyllähän tuolla kelpaa töitä tehrä Pyörivät silmät Vink Vink
valmet=voimaa   [%14.%02.%2007 kke2007 %11:%helmikuu]
t170 olet oikeassa valmetin parhaat vaihteet löytyy 702 toimii köykäsesti ja aina löytyy kuormalla vaihdettaessa pienempi vaihde ilman molempien köppien yhtäaikaista siirtoa. Nauru Erittäin iloinen
viltsu155   [%14.%02.%2007 kke2007 %12:%helmikuu]
eiköhän tuota pysty..luulen et samalla käy auraus tuestakin...
6350   [%14.%02.%2007 kke2007 %17:%helmikuu]
kauhan saa kyllä vaateriin maata vasten, eli kohtuu hyvin pystyy käyttämään. tukeekin pitkittäisiä iskuja ja olis helppo rakentaa sivuttaistuetkin, jos tuolla kuormaimella meinaisi jotakin pökkiä.. kuormaus on nyt hyvin valmettimaista, kun on tuota keulanylitystä.. Hymy
Misi   [%14.%02.%2007 kke2007 %23:%helmikuu]
En olekkaan koskaan ajatellu et toi TM on noi hyvän näkönen kuormaajalla ja sillai! Muutenki on tosi komia varustus koneessa. Kelpaa ajella! Cool
Jonssi6800   [%22.%02.%2007 kto2007 %19:%helmikuu]
Varmaan vakava mätellä ku nuin paljon tuota lisärautaa isketty kiinni.Paljonko on paino_
6350   [%24.%02.%2007 kla2007 %20:%helmikuu]
ehkä reilu pari tonnia enemmän kuin vakiona..
Turvekeisari   [%30.%06.%2007 kla2007 %02:%kesäkuu]
Napoja menee ylisuurien renkaitten takia ja jos viel samakokoset parit kiinni ko juuripyörätki.. Vaikka omassa ajokissa o kaks samankokosta juuressa, levikkeenä ja 28cm välit ni ole ainakaa vielä napa sanonu sopimustaa irti..
6350   [%30.%06.%2007 kla2007 %12:%kesäkuu]
juu ei ole napoja tuosta mennyt.. mikäs tuossa ihan ookoo kampe. en ole tuolla paljoa tänä vuonna ajellut..
viltsu155   [%30.%06.%2007 kla2007 %22:%kesäkuu]
osasta menee ja osasta ei,satun tietämään eräänki nh:n jolla ajettu liki 5000h ja ei ainuttakaan napaa,ja edellisen työpaikan mxm:stä niitä meni takuu aikanaki jo useampi ja sen jälkeenki. yksi muistaakseni talvella aurahommissa. ensin rupee vuotamaan tehfan välistä ölkkää .
6350   [%09.%01.%2008 kke2008 %18:%tammikuu]
Tässä koneessa on nyt jotain pahasti vialla.. Tänä aamuna yritti väkisin lähteä taaksepäin, vaikka heitti suunnanvaihdon eteen. Vaihteiston näyttö vilkuttaa jatkuvasti, että kytkimellä pitää kuitata. Välillä pitää sammuttaa, että pääsee taas liikkeeseen. Vaihteisto pätkii ja nyppii muutenkin perkeleesti, eli kalibrointi TAAS edessä. Johtajaltakin alkanut mennä usko ko. värkkiin..

Kommentti 15 - 34 54:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3