Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11034/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 8 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | NH_montussa.JPG |
Albumin nimi: | 6350 / Traktorit ja koneet |
Arvo (8 ääntä): | |
Avainsanat: | tm / alaterä / aurapuskuri |
Kuvaajan nimi: | 6350 |
Kuva otettu pvm: | 12.2.2007 |
Paikkakunta: | jossakin susirajalla |
Tiedostokoko: | 128 kt |
Lisätty galleriaan: | %12.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 1424 x 1068 pikseliä |
Katseltu: | 5696 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17253 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 54:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
on se komia
|
|
|||
ja oikia merkkikin vielä
|
|
|||
Kunnon urakkakone
|
|
|||
no eipäs nyt Liioitella.. pitkästä sta !
|
|
|||
Tais olla tää kone samaan aikaan suonenjoella kun meidän TM150 laitettiin aurapuskuri. Mites on vehkeet pelannut.....
|
|
|||
hieno on meinaa perälevy
|
|
|||
koneasema: käväs joo siellä alaterän asennuksessa. on tossa jotakin pientä aina välillä ollu, mut ei mitää työtä seisauttavaa. on nimittäin jämäkkä tehdä ek työtä tuolla varustuksella.
|
|
|||
meillä on 8360nh niin siitä hävis ohjaus vaihteet ja nostolaitteet tais pumppu rähähtee.ja kaverilla uus tm155 oikosessa oli..
|
|
|||
nh on liian paljon hienouksia jotka ei toimi, pikavaihteet pettää kovassa vedossa
|
|
|||
niin liikaa sähkö vimputtimia ja semmosia hienouksia..ois semmoset vaihteet niinku 702!!
|
|
|||
On se kumma ku on yli 9000h jo nh 135 pelannu ilman isompia remppoja. En oo ikää kuullu jotta "pikavaihteet ois pettäny kovassa vedossa". Se on huollon suhteen nh ehkä vähä tarkempi ku vallu. Mutta ku pannaan oikeat öljyt ja säännöllisesti vaihetaa ja vielä ajetaan koneella järkipäässä eikä päästetä mitää räkänokkia ajaan niin varmasti kestää.!
|
|
|||
RC:ssä pitää vaihtaa alueet ainaki veätyksessä... Pc:ssä ei oo sitäkää ongelmaa
|
|
|||
tkeisarin jutussa sarkasmin makua_ harmittaako jo kun ei tullu otettua peeceetä_ ilmeisesti uudessa koneessa tuo jonkinlaisen lisähinnan.. juu kyllä peruskoneeltaan ihan toimiva, tosiaan voipi jättää arvoonsa tollaset "pikavaihteen" pettämis jutut..
|
|
|||
meil o 5000 tuntii ajettu 8560 rc lootal eikä mitää onkelmii oo ollu ku polttimoita ja sulakkeita vaiheltu vaa. Että ei se enemmähkö sähkösyys haittaa mittää
|
|
|||
sukulaisella ollu aina foortteja mutta rupes vaihtuun valluun 8560 nyykkärin jälkeen kun siinä ei ollu kuin onkelmii :-_ nostolaitteissa vikaa ja tuli vaihdelaatikko remppa alle 800h sitten on sen jälkeen tullu kolme valluu ja ei taida olla kuin 64104wd,64102wd,4000,6000,4610 foortit ja joku 6640 NH eikä siihen taloon tuu enää yhtään uutta NH:ta
|
|
|||
vaikka niitä sähköjä kuinka haukutaan niin on se aika mukava ainakin omasta mielestä töitä tehä ku toimii kaikki köykäsesti ohan ne tiätty aina herkemmin rikkimeneviä..
|
|
|||
Eikö nyky Valtroissa oo sähköjä ihan yhtälailla kun hollandissa ym. Ek:n laiton jälkeen päässyt öljyyn varmaan pieni roska, joka juuttui hydraulipumpun yläpulella olevan "lohkon"(ehkä käskyttää pumppua) karaan ja jäi jumiin. Ei toiminut nostolaite ei ulkopuolinen hydrl. Karat pois ja puhdistus ja toimii. Huonosti selitetty, mutta kuitenkin.
|
|
|||
sähköheebelit on mukavia noissa uusissa jonnuissa oleva sähköjoistikki on kyl tosi mukava kun on propo lisähydrauliikkakin mutta oon kuullu ettei noi quicken omat sähköjoistikit oikeen taho kestää :_: ei ollut tossa 8560 ek:ta :-_ eikä sitä vikaa saatu kunnolla ikinä toimiin
|
|
|||
Jos kyseessä on muuttuvatilavuuksinen pumppu niin tuo kyseinen ventiili säättää pumpun asentoa ja tätä kautta tuottoa. Sähköjen suhteen eletään tällä hetkellä sellasta murroskautta. Sähkö tuodaan kaikkeen ja se on vähän uutta niin on vikaherkempää. Mutta pannaan pari vuotta lisää ja sähkö on yhtä luotettavaa kuin mekaaninen tekniikka tällä hetkellä
|
|
|||
Juu on muuttuvatilavuuksinen pumppu, tais olla tuotot nollilla. Paljos 8560/m160 kulkee, onko vähän hitaampia kuin pienemmät.
|
Kommentti 1 - 20 54:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |