Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11048/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | metässä.JPG |
Albumin nimi: | aksu123 / Traktorit ja koneet |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | New / Holland |
Kuvaajan nimi: | aksu123 |
Kuva otettu pvm: | 4.2 |
Paikkakunta: | Suomi |
Tiedostokoko: | 180 kt |
Lisätty galleriaan: | %10.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 1290 x 982 pikseliä |
Katseltu: | 5013 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17225 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 60:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
100% neliveto in mai ääs jos ei tassu pidä ni sillon lähti
|
|
|||
Joo eihän jäällä mitään 100% nelivedosta oo hyötyy, mutta tossa lumisessa metässä ni siitä oli hyötyä.
|
|
|||
Hollanti mettäs... Auts... :-_ Risut nyppii mukavasti sähköjohtojen liitoksia auki... Kokemusta...
|
|
|||
valmetilla tullaan pakilla ylös jos etuperin ei pääse
|
|
|||
Ei hollanilla metässä olla paljoakaan ajettu, nyt vaan ku tehtiin avohakkuu pienelle alalle mistä ei voi ajaa kuormain kärry yhdistelmän kans ni oli pakko ajaa tän kans. Avohakkuu paikassa ei myöskään ole noita risuja paljoakaan. Varovasti kun ajaa ja tarkkaan kattoo ni kyllä tolla pystyy hyvin ajelee. Valmetin 3wd:llä ei tosta olis menty ilman ketjuja...
|
|
|||
joo ei kyllä hollanti pelekää yhtään mettää, me on ajettu kaikki puut ts-100 mallilla -00 vuojesta asti ja ainoa vika oli viimetalavena ku risu tökkäs peräöljyn suodattimen lyttyyn.. on muuten hyvä vetoteho hollannissa!
|
|
|||
mitä hettua tuollaasilla yritätte puskaan kun on mettäkoneetkin keksitty :_: :_:
|
|
|||
Mettäkoneet ja mettäkoneet, luuletko että se sun mettäkonees tulee 3m syvän joen yli mikä ei ole jäässä_______ Silta ei kestä yli 6tn vehjettä joten ainoa mahd. kuvan kaltainen yhdistelmä. Ja kannattaako yhden ainoan avo hankintahakkuun takia ostaa isompi yhdistelmä_
|
|
|||
ei kai sitä ny ittelle kannata ostaa, tuo ajattaminen on melkein ilmaista, eikä tartte murehtia kuinka pääsöö luruusta ylitte.
|
|
|||
kyllä selkiästi huomaa mettässä oikian nelivedon eron(fiat) kun muistelee millaista rypömistä se oli verkulla vaikka oli takana kunnon ketjut. viiatissa vaan nastat, mutta menee paljon paremmin. ja onhan siitä nelivedosta hyötyä jäälläkin, jos sattuu oleen pitävää vaan toisellapuolella
|
|
|||
Nuo nyyskyt ei oo kyllä tosissaakaan mihinkään metsään.Ne kun nykyään niin eletroniikka romuja
|
|
|||
KKK kerros missä nykypäivän kone ei ole elektroniikka romu :_:
|
|
|||
kkk puhuu asiaa
|
|
|||
Missäs tuossa kuvassa se mäki näkyy__
|
|
|||
no eihän tuossa isoa mäkeä oo mutta nyyskylle se on iso mäki
|
|
|||
bannia kehiin vaan :-_
|
|
|||
Ja heti vedetään hernettä nenään Ettekö oo ikinä kuullu pohjapanssarista, joka pitäs olla joka konees jolla mettään mennään, lukuunottamatta vanhoja Valmetteja.
|
|
|||
niin, ei tietenkään valmetti tartte :-_ onhan siinä maailman paras kone
|
|
|||
Tarkotan -03 ja -04 sarjat ja vanhempia niis ei oo mitää hajoovaa -05 sarjas olis jo suotavaa muttei ihan välttämätöntä
|
|
|||
Miksi sitä pohjapanssaria tarttee jos itte suunittelee ajourat ja ajaa varovaisesti. Pohjapanssari on kyllä suotava tollases vehkees, mut ei välttämätön. Ajotyyli tossa ratkasee lähinnä.
|
Kommentti 1 - 20 60:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |