Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 720/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.7/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 1~5.jpg |
Albumin nimi: | Jörgen / Turvekoneet |
Arvo (6 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | Jörgen |
Kuva otettu pvm: | 2005 |
Paikkakunta: | Ylikiiminki |
Tiedostokoko: | 165 kt |
Lisätty galleriaan: | %03.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 1000 x 750 pikseliä |
Katseltu: | 7736 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17042 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 79:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |
|
|||
Kuskilla on ainaki ollu yritystä jospa se vielä tuosta menis
|
|
|||
eihän tuota oo edes pahasti kuovitettu....ja kerta ku uutta kentää on niin helpostihan sinne uppoaa vaikka ei kuovittaiskaan
|
|
|||
Oli siinä pikkusen ollu liikaa yritystä Mutta 5-pillari oli päivystämässä koneita irti
|
|
|||
jontikoissa hyvä olla painona vesi pönttö keulil ku se o niin perä painonen romehto että kulkee paremmin nuin :-_
|
|
|||
eikö ne käytä aikalailla kaikissa merkeissä keulapainoja....mikä on "romehto"_
|
|
|||
vallus ei tarvi pitää kun se on nii keula painonen ilmanki :-_ No en tiiä mitä romehto meinaa, romukasa vaikka sitte
|
|
|||
......
|
|
|||
luojan kiitos ei vielä oo kaikkia ferkuja pilattu sisu tärisijällä, saa sentään vielä oikein moottorilla
|
|
|||
jonesi heittää taas sellasta juttua ettei iha joka jamppa ymmärrä..
|
|
|||
oleksää vähä jonesi hölmö jollei tota asiaa tiedä ni ei oo kauheesti seurannu valmetin nimiä (sisu valmet)
|
|
|||
onhan se peura vähän peräpainonen. auttaa tosin sitte aurahommissa ja viivottaessa, ei tarvii olla niitä valtramiesten mainostamia vanne/takapainoja. Ei sillä, että niitä kaikki käyttäskään. mf 4270 puheet jätän muuten omaan arvoonsa, kasvakoon aikuiseksi.
|
|
|||
jonesi vois kans kasvattaa tuota tietomäärääsä vähäse..
|
|
|||
mitä ihmettä. en oo jorma hirvee haukkunu omasta mielestäni. Meinasin vaa et vallu on parempi kärryn vetoo painajakauman takii. Voitko väittää vastaan jörgeni :-_
|
|
|||
eiköhän ne takapyörät kuitenkin vielä traktoreissa sen suurimman vetotehon maahan saa ajattelisin tuollaisen jonnin olevan samantyylinen kärryn edessä, kuin mörkö volvokin, siihen vetotehoon tuskin valmetilla pääsee, vaikka olis vannepainot, etupainot ja kattopainot vielä lisäksi (vetokoukkuhan on jonneissa aika takana, kuten mörkössäkin, eli painoa tulee takapyörille ihan kiitettävästi...)
|
|
|||
nii i vaa ku vallu tai massikka jää kiinni niin etusetki sentää ruopineet kenttäää, kun taas jontikka, teutsi, nyysky tai case jää kiinni niin ne monesti istuu keula kohti taivasta Mut esimerkiksi ku ajettii teutsilla 40kuution mekkii ja tuntosarvet keulas nii kulki aika hyvin ku painoo etusillakin :-_
|
|
|||
ei mua ainakaan yhtään lohduta valmetin kopis, kun etupääkin on kaivanut itsensä maan alle
|
|
|||
nii vaa ne vetää enempi etusilla nii ne ei oo niin paljo kiinni
|
|
|||
ei ne jonnutkaan mitään peräpainosii oo kun vaan on tarpeeksi etupainoo (esim. http://www.pottupellossa.com/galleria/displayimage.php_album=lastupby&cat=0&pos=10&uid=4662 tämä ainakin nostelee perää jollei oo tarpeeksi min.300l vettä takana purkissa )
|
|
|||
mf 4270: jos olet tutkinut niitä meidän nevakuvia, joissa on se 8400 valmetti raussin mekaanisen vaunun edessä, niin huomaat, että valmetti kaipaa lisää painoa... (tai oikeastaan me vain siirretään painoa kärrystä traktoriin, että se raukka sais pitoa) mörkössä vastaava homma hoidettiin laittamalla puskulevyyn +500 kg painoja, vetävän kärryn kans ei viitsi alkaa pelleilemään, jos se jäis kiinni, niin siten oltais kusessa... (eli meillä ei ole vetoa kärryssä ja on pärjätty)
|
|
|||
mitenkä mulla on sellainen kuva että ei kyllä pitäisi olla traktorin merkistä kiinni uppoaako se vai ei....vai oisko se....._ ja kyllä JD:ssä on painosuhde enemmän takana kuin esim. valtra, mutta taitaa se silti kulkea ihan hyvin.
|
Kommentti 1 - 20 79:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |