Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11097/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.3/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 6810ponkat.jpg |
Albumin nimi: | Jörgen / Traktorit ja koneet |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | deere |
Kuvaajan nimi: | Jörgen |
Kuva otettu pvm: | Marraskuu 2006 |
Paikkakunta: | Ylikiiminki |
Tiedostokoko: | 93 kt |
Lisätty galleriaan: | %01.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 1000 x 750 pikseliä |
Katseltu: | 4816 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17012 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 17 - 36 36:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
Eipä JD enää nykykoneista mikään erityisen painava ole. Luokassa noin 150hv portaattomat esim MF on noin 500 kiloa painavampi ku JD.
|
|
|||
Kyllä se semmosen turvallisuuden tunteen antaa, kun tietää että runko kantaa ja moottori siirtää. kummallakin oma hommansa hoidettavana.
|
|
|||
Konemies:Ensinnäkin autossa on runko, ainoastaan itsekantavaa tyyppiä. Ja tuo on just pointtini. Miksi tehdä voimansiirtolinjasta kantava runko kun joka tapauksessa kuormainta/etunostolaitetta/puskutukia/alaterää käytettäessä pitää tehdä runko viereen. Perustraktoreissa JD:n paino on itseasiassa pienempi kuin esim valtra/MF. Puhumattakaan em. lisävarusteilla
|
|
|||
Näinhän se menee. Kun ei tarvii tehdä ylimääräistä runkoa, niin säästää suoraan painossa ja omissa kustannuksissa. Runko kun on tullut maksettua jo koneen kans.
|
|
|||
ON SE KOMIA KONE EI VOIS OLLA PAREMPAA JOHNDEEREITTA OLLA
|
|
|||
just joo
|
|
|||
mikäs poromies jonesi oikee on..
|
|
|||
Näkyy aikapaljon Vi#utavan valtra ja massikkamiehiä kun jontikkan rakenne on muihin verrattuna aikaslailla ylivoimanen
|
|
|||
Kumma kun yritetään tehdä kevyitä koneita ja sitte pitää painottaa hulluna että voi tehdä töitä.. :_: T190 5950kg. JD 6920 5880kg. Ei voi painoeroista juuri puhua. Teho - paino valtran eduksi.
|
|
|||
Nii ja sitten lyödään toista tonnia rautaa valtran keulalle jotta nokka ei ole taivasta kohti kokoajan kun jotain hommia tehdään.
|
|
|||
eiköhä se oo toiste päin että jompan keulaa sitä limppua saa lyyä ennemmi ku vallu keulaa
|
|
|||
on se vaan kummallista kun kukaan muu ei osaa tehä niin kevyttä ja tehokasta kuin valtra ja valtran lootat paukkuu mutta vähän painavammassa jonnussa ei mitä nyt oon kuullu kahesta ZF eccomin portaattoman pysähtymisestä :-_
|
|
|||
Ihmetyttää tää ku valitatte valtrojen kestävyyttä :-_ Duunipaikan koneissakaa ole koskaan ollu mitää ongelmia,ei 8350:ssä eikä t140:ssä,ja on tietyst ollu muitakin mutta ei niissäkään ole mitään ollut
|
|
|||
ei sitä tartte ihmetellä ku ensin viritetään tappiin ja sitte vielä vedätetään koneesta kaikki mitä lähtee. ei siinä hommassa mikää kestä oli merkki mikä tahansa. tämä on toki vain minun mielipide.
|
|
|||
Näin on Ostas kerralla niin ison koneen ettei tarvis nostaa
|
|
|||
se riippuu kuinka paljon tehoo nostaa mutta kyllä sen rattorin täytyy olla erillisrunkonen jos sillä meinaa etukuormainta "rääkätä"
|
|
|||
www.rbauction.com.tuolla ne kunnon traktorit on
|
|
|||
Hyvin on kaikki minun tietämät vallut kestäny. Ihan soipia pelejä. Juttu on sitte toinen, kun niistä tosiaan haluaa tehoa 2xalkuperäinen määrä... Ihan niinkuin millä tahansa muulla merkilläkin. Mutta joo, onhan tuo erillisrunko näpäkkä kun laitetaan lisälaitteitä koneeseen, ei ensimmäisenä tarvii ite alkaa näpräämään lisärunkoja! Ja sen painon kans voi olla montaa mieltä. Itellä ei ole ollut ongelmia sen suhteen peuralla ajaessa, harvoin on semmonen paino perässä, että keula kevenee. Ja jos on, niin se on ollut suolla ja siellähän käytetään ensisammutussäiliötä muutenkin koneen keulalla. Nämä vihreät kun on tosiaan tehty koville preerioille, niin niissä on vähän enemmän tuota painoa.
|
|
|||
Se on hyvä että noissa on Rautaa ennämpi joku keveämpi menis solmuun eli runko menis mutkille ja sellaisia ei ainakaan turvesoille sais päästää
|
|
|||
vai niin
|
Kommentti 17 - 36 36:n joukosta Sivu: 1 - 2 |