Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11098/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 6506lingossa.jpg |
Albumin nimi: | Jörgen / Traktorit ja koneet |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | 6506 / deere / jontikka |
Kuvaajan nimi: | Jörgen |
Kuva otettu pvm: | Helmikuu 2005 |
Paikkakunta: | Ylikiiminki |
Tiedostokoko: | 81 kt |
Lisätty galleriaan: | %01.%02.%2007 |
Tarkkuus: | 1300 x 823 pikseliä |
Katseltu: | 5164 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=17011 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
mikä lumilinko on jonnun perässä
|
|
|||
siinä lumi lentää
|
|
|||
Hukin pönttö. En muista leveyttä ihan tältä istumalta, riittävä Nuo on hyviä kamppeita talvitien tekoon, kun on keskipakosiivet. Kestää vähän isompiaki risuja
|
|
|||
onko Huki kestäny :_: Huki on se paras vaihto ehto noista lumi linkoista
|
|
|||
Yks on saatu melko loppuun kulutettua. Kymmenen vuotta oli mettä- ja talviteiden aurauksessa ja sen oli näkönenki. Kolisi ja paukutti jo melko pahasti. Nyt on kaks uutta tilalla. Hyviä vehkeitä, en muunlaisella mettään linkoamaan lähtis.
|
|
|||
Itelläki kokemusta hukista ja eskosta eikä tartte kahdesti kysyä mikä on oikea linko Huki on kyllä asiallanen peli..
|
|
|||
Niin on. Mutta jos auraa vain puhdasta tietä, niin muillakin pärjää, ehkä jopa paremmin. Kestävä tuo on, muista ominaisuuksista en osaa sanoa paremmuutta muihin verrattuna.
|
|
|||
Huki on parhaimillaan mehtäautotiellä jossa on muutakin kuin lunta ehkei Hukilla parhaiten lumi lennä mutta tarpeeksi ainakin :-_ :-_
|
|
|||
hukilla kestää rymytäkkin ei aivan pienestä hajoo,mutta se kulma vaihteen laakeri kannattaa tarkistaa ennenkuin tulee selvää jälkeä,uuden hinta tais olla 700e
|
|
|||
vai semmosia ongelmia ollu.. meillä meni edellinen tosiaan sen kymmenen vuotta ja raakalla käytöllä. Siivet piti uusia muistaakseni pariin kertaan. Kaikkein veemäisintä on kun ne siivet alkaa sutimaan akselin ympärillä. saa olla koko ajan kiristämässä sen jälkeen, jos ei hitsaa jäykäksi
|
|
|||
max,eikös se laatikko lingossa oo välitys eikä kulmavaihde_ Ja uusiin Hukeihin tulee lujempi laatikko.
|
|
|||
Hukin murkula muistaakseni hidastaa ja kääntää pyörimissuunnan.
|
|
|||
kyllä se tietenki kestää se laatikko pienempien peräs,tahtoo vaan kaikki raktorit täsä firmas oleen yli 200 heppasia ei aivan nuille tehoille oo suunniteltu,ja kun lähtee umpiselle vetää saattaa ottaa jonku verran voimaa....ne on kyllä kivat kiristettävät mutta kai se jossain pitää olla se sulakekki,kyllä ne jonku aikaa kiinni pysyy kun paineilma pyssyllä junttaa kiinni,pultit joutuu joskus kans vaihtaan koska keski pako siivet hakkaa kannat..
|
|
|||
joo kyllähä seo niin et huki on mehtä linko mut hallin nurkalle jää seisoo ku aletaan teitä linkoon seon se tie linkojen kunkku toi eskon boosteri.
|
|
|||
Onkai siinä jokunen. Ei oo mitattu. Tuosta auraushommasta, meillä on samalla lenkillä monesti maantietä, mettäteitä ja vielä umpimetissä talviteitä, niin kyllä se Huki sillon on perässä. Ja aura keulalla. En oo Eskoa kokeillu, niin paha mennä sanomaan sen muista ominaisuuksista, mutta pakko olla keskipakosiivet, ku on niin paljo sattumia lumen seassa. Kiviä ja pöllejä aina
|
|
|||
En minä enään auraa aja. Tänä talvena on opiskeluhommat. Mutta auran kuvia voin laitaa.
|
|
|||
Jörgen UusiA päivityksiä tänne jo ei taija oikein turpeennosto onnistua kun jatkuvastti sataa
|
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |