Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8682/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.5/5 6 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 27012007.jpg |
Albumin nimi: | esmi / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (6 ääntä): | |
Avainsanat: | sisu |
Kuvaajan nimi: | esmi |
Kuva otettu pvm: | nokia 5500 |
Paikkakunta: | kiiminki |
Tiedostokoko: | 31 kt |
Lisätty galleriaan: | %28.%01.%2007 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 8641 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=16893 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 29 - 48 208:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 |
|
|||
"sisumiehet varmaan kyllä tietää miksi, oiskohan aika myöntää että sisu häviää markkinoilta kymmenen vuoden sisään" Mitä sitten tolla tarkotat_ Meinaatko että valmistus lähtee ulkomaille_
|
|
|||
en vaan se että yksinkertaisesti loppuu, eihän tämmönen moottorimerkkien kerraan vuoteen vaihtuminen kuuluu nykyaikaan, kukaan ulkopuolinen uskalla ottaa kun ei tiedä onko mitä lastentauteja
|
|
|||
Miten niin moottorit vaihtuu kerran vuodessa_ Sisua saa monella eri merkillä.Cummins jää pois koska ei viitsi tehdä uusia euro koneita. ja mitä hintoihin tulee niin volvo on varmasti halvempi kuin sisu.
|
|
|||
eka tuli pillari 18l 630 se jäi pois, sitten 13l 500 sekin jäi pois ja nyt 15l, mitenkähän pitkään tämä 15-litrainen viihtyy sisun nokalla, ite vähän kyllä epäilen tuota volvon halvemmuutta, uskaltaisin kyllä väittää että sisu on halvempi uutena, vielä halvempi käytettynä, sehän ois aivan järjenvastaista että tuommonen kehityksen jäljessä laahaava ois kalliimpi
|
|
|||
Nuo pillari ongelmat liittyvät myöskin euro päästö asioihin ja on pillarin sählinkiä kun ei tehdä kuin joistain euro koneita ja niitäkin kehitetään koko ajan ja siksi koneiden vaihtuvuus. Hinnat ainakin ovat ainakin osottautuneet sisun kohdalla suuremmiksi kuin volvon kohdalla. Parin erilaisen auton hinnoissa ainakin. Volvo ollut hinnoissa lähellä mannin hintoja.
|
|
|||
cattimies ei 13l pillari ole mihkään hävinnyt. nyt voi ottaa joko 13, tai 15l pillarilla. tai sit ns konserni moottorilla (volvo).Niin tuo tuli juu meille uutena. yks kytkin, ristilukko ja laatikko meillä porsi. 738tkm oli kun ajoin viimesen kerran lahteen sisulle.
|
|
|||
mutta eikös tuo 13-litranen poistu heti puoleen myynnistä
|
|
|||
Ainaki jenkeissä myyvät C13'sta ja C15'sta Cattia. Eikä rellu lopeta Sisua nyt kun vienti ollaan saatu vetämään.
|
|
|||
luuletko että sveitsiin menee loputon määrä 5-akselisia sisuja_
|
|
|||
En, kuitenki saatu "räätälöidylle" autolle asiakaskuntaa kauempaa, Norjaan noita on viety kanssa ja esim. Saksaan tulee samat painot 5-akseliselle kuin Sveitsissä. Tuo sun väittämä että Sisun tekeminen lopetetaan, se on täysin tuulesta temmattu etkä pysty perustella sitä mihinkään järkevään.
|
|
|||
kato vain niin loppuu
|
|
|||
pitäähän suomella olla oma maskotti
|
|
|||
Katotaan vaan Ajoin muuten tänään ton tilan ohi, aattelin että oon ton auton jossai nähny.
|
|
|||
Mistäs päin vanaja muuten on_
|
|
|||
toivottavasti on auto nyt helpommas ajos kun meillä. Meinaa muutaman kerran tolla autolla tultiin sellasesta paikasta, että muista merkeistä olis tullu vaan kappaleita
|
|
|||
niinpä niin, telivetosisussa ei oo kuorma päällä ajettaessa ei oo mitään ylimäärästä etua verrattuna muihin merkkeihin jos vain mäen alla lähtee oikella pykälällä
|
|
|||
sisua ei ainakaan pahoissa paikoissa tarvitse sääliä
|
|
|||
ja kyllä teli vedoissa ainakin on eroo. scania ainakin alkaa loikkimaan ja pito katoaa.
|
|
|||
no se taas riippuu onko puikko vai napaperät
|
|
|||
molempien perät hakkaa kun painuu ja lähtee verättään ei mitään eroa sisulla ja scanialla kokemusta on molenmista
|
Kommentti 29 - 48 208:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 |