Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet
Valtra6550 ja N 121
Toises tunteja 4180 ja toises 7,5 =)
Avainsanat: Valtra 6550 N 121

Valtra6550 ja N 121

Toises tunteja 4180 ja toises 7,5 =)

7810~1.jpg DSC00119~0.JPG Valtrat.jpg IMG_2148~0.jpg IMG_2148.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.2/5 5 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:Valtrat.jpg
Albumin nimi:Valtra6550 / Traktorit ja koneet
Arvo (5 ääntä):33333
Avainsanat:Valtra / 6550 / N / 121
Kuvaajan nimi:Valtra6550
Kuva otettu pvm:hallissa kameralla
Paikkakunta:Karvia
Tiedostokoko:38 kt
Lisätty galleriaan:%28.%01.%2007
Tarkkuus:500 x 376 pikseliä
Katseltu:4105 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=16886
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 10 - 29 49:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

Valtra6550   [%28.%01.%2007 ksu2007 %20:%tammikuu]
Tulis vain lunta, niin pääsis kokeileen...
kavahöylä   [%28.%01.%2007 ksu2007 %20:%tammikuu]
sillä asia vaan huononis, jos yhtään haluaa ajo ominaisuuksia Vink
deutz-fahr   [%28.%01.%2007 ksu2007 %20:%tammikuu]
ostais raktorin millä voi tehä töidä Erittäin iloinen
raven   [%29.%01.%2007 kma2007 %10:%tammikuu]
Onko noissa palio muuta eroo ku pellit ympärillä_
Ännäs lienee yhteispaine ruisku_ Ja joko ännä on saatu pelaamaan_
Valtra6550   [%29.%01.%2007 kma2007 %10:%tammikuu]
no eipä juuri muuta eroo ku tuo moottori ja ulkomitat. Juu, ei enää vikakoodi vilku Vink
Lepi   [%29.%01.%2007 kma2007 %10:%tammikuu]
Ännästä puuttuu runkotankki.
Liuke   [%29.%01.%2007 kma2007 %10:%tammikuu]
Kaveri on valmetin tehtaala töissä niin se on vähän moittinut tuota uutta n-sarjalaista. Neutraali
kavahöylä   [%29.%01.%2007 kma2007 %13:%tammikuu]
advance malli ainakin haukuttu, kulutusta valiteltu, ja hyttiä.. Pyörivät silmät eli samaa kuin muissakin valmeteissa Häiritsevä (ei herneitä)
Valtra6550   [%29.%01.%2007 kma2007 %14:%tammikuu]
No joo, niin puuttuu runkotankki ja hytis katkaisijat on eriväriset ja eri paikoilla. 3. ja 4. lohkon pikaliittimet on erilailla, jarruventtiili on toisella puolella... Onhan niitä eroja, mutta raven vissiin tarkotti semmosia suurempia... Vink Erittäin iloinen Eikös sitä polttoainetta saa kaupasta :_: JD:tä ei voi edes ajatella meille, kun siihen ei saa ajovoimanottoo ja yks hollanti on ollu ja se riitti. Samoin on ollu Masikka koeajos, ei kiitos. Tuohon vanhempaan ei oo laitettu mitää muuta uutta ku öljykello. Remonttikulut 0€. Normihuollot on tehty ajallaan.
zetka92   [%29.%01.%2007 kma2007 %16:%tammikuu]
Zetor8045 oon sammoo mieltä Vink Vink ostas Zetorin niin kyllä sais lumet kyytiä Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru
Wallu kuski   [%29.%01.%2007 kma2007 %16:%tammikuu]
Siinä se Valmetin kestävyys nähdään Vink Toista on saksanpeurat leviää yhtenään ittellä on 6410 ni en toista jontikkaa ottaisi on ne semmosia pas... Hullu Hullu Vikoja oli uutena koko ajan, huoltoauto sai koko ajan olla perässä. Huuto Pitäs jontikan myyjillä olla ilimanen huoltopalvelu ensimmäiseksi 5 vuodeksi
zetka92   [%29.%01.%2007 kma2007 %16:%tammikuu]
Mun ykkös traktori on aena ollu ZETOR Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru Nauru eekä muuksi muutu mun mielipide
zetkapedro   [%29.%01.%2007 kma2007 %17:%tammikuu]
näin on Huuto Huuto Huuto Huuto Erittäin iloinen Erittäin iloinen Erittäin iloinen Erittäin iloinen Erittäin iloinen Nauru
Jaska   [%29.%01.%2007 kma2007 %18:%tammikuu]
onkos ne peurat sit susia,ketähän täs oikein uskos,tosin yllättävän paljon niit on kyl vaihettu vähä ajettuna muihin merkkeihin :_:,se epäilyttää eniten,ei toi uus 30-sarjalainen hullumpi ole tuntu itse-asiassa oikein käteen käyväle vehkeele lyhyen koe-ajon perusteella,ja ennen kaikkea(luojan kiitos),ohjaamossa on vihonviimein päästy eroon siit 60-luvun jenkki-auton värityksestä,työympäristö tuntu täs paljon kotosammalta ku 20-sarjassa,no ehkä mä olen tottunu tohon valametin harmaaseen sävyyn,ja autopwr kyl toimi pakkasessa -22,oltiin ekat koe-ajajat ni kyl se liikkeelle lähti ja aivan kylmiltään,joten ne huhut lienee perättömiä,ettei se liiku kylmällä...
ZETOR8045   [%29.%01.%2007 kma2007 %21:%tammikuu]
meilpäin peurat varmimpii rattoreita ja niitä tänne tullu lisää muutamassa vuodessa paljon ja nyykkärit vaan vähenee Cool ja tommonen hitekki/mezzo on ihan kauhee ku pää kolisee kattoon ja muuta sellasta Pyörivät silmät
6350   [%29.%01.%2007 kma2007 %21:%tammikuu]
niin on ihan kauhee hyi yäk...
Wallu kuski   [%29.%01.%2007 kma2007 %22:%tammikuu]
Vallussa ja varsinkin MEZZO:ssa on niin tilava ohjaamo että sopii vaikka koko armeija mukaan Huuto ei nyt kiinnitetä huomiota mezzon melutasoon Nolo kyllä se mezzo pelovaa -40 asteen pakkasessa kuin kesällä Häiritsevä jd 6410 pakkas raja on -7 astetta iliman roikkaa,ja hydraliikka vipuja saa vääntää kangilla Idea Idea Idea
ZETOR8045   [%30.%01.%2007 kti2007 %01:%tammikuu]
no sulla nyt erikoinen jonnu on Pyörivät silmät et taida osata hehkuttaa jollei alle -7 lähe käymään Pyörivät silmät Nauru vallut on ihan peestä hydrauliikka vivutkin toimii väärinpäin eli poikittain ja pää ottaa kiinni kattoon ja hitekin suunnanvaihto on ihan huono kun täytyy jarruttaa jos haluaa tarkassa paikassa suuntaa vaihtaa jne. Pyörivät silmät ite en tykkää mutta mikäs siinä jos toiset tykkää Pyörivät silmät
Jaska   [%30.%01.%2007 kti2007 %05:%tammikuu]
olen kyl tosta suunnan vaihosta täysin erimieltä valtrassa on kyl konemaailmaan parhaimpia suunnanvaihtajia,siitä kyl kannattas monen muun merkin ottaa oppia.
Valtra6550   [%30.%01.%2007 kti2007 %07:%tammikuu]
Onkos Setoorikuski muistanu semmosta ollenkaa, että Valtraan saa taakseajolaitteet :_: Silloin ne hydraulikkavivut toimii katos loogisesti, oli se pieni punanen nenä mihin suuntaan vaan Vink On kai tuo suunnanvaihto nyt ihan eri luokkaa ku esim. Massikas, siinä, mikä meillä oli koeajos, oli täysin katkaisijamalli se vipu Hullu Eikös se jarrun painaminen oo pikkujuttu... Vai pää kiinni kattoon... aika iso poika oot...

Kommentti 10 - 29 49:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3