Galleria > Yleinen > Kuorma-autot, rekat |
TIEDOSTO 8689/8910 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.1/5 10 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | scania_r500.JPG |
Albumin nimi: | mt-83 / Kuorma-autot, rekat |
Arvo (10 ääntä): | |
Avainsanat: | scania |
Kuvaajan nimi: | mt-83 |
Kuva otettu pvm: | 22.10.2006 |
Paikkakunta: | rantasalmi |
Tiedostokoko: | 102 kt |
Lisätty galleriaan: | %09.%01.%2007 |
Tarkkuus: | 1024 x 768 pikseliä |
Katseltu: | 6070 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=16548 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
hieno
|
|
|||
karjapuskuri viellä
|
|
|||
siisti työkalu
|
|
|||
Komee vinkkeli
|
|
|||
juu vinkkeli tietysti.. karjapuskuria on mietitty mut ei ole vielä raahtinut ostaa.Ensin taidetaan laittaa kylkiputki niin saa vähän voimaääntä maailmalle
|
|
|||
saako nuista voiman ääntä vaik ei ois putkee ollekkaa__
|
|
|||
ääntähän nyt saa mistä tahansa kun heittää vaimentajalla kuikkaa
|
|
|||
Antaakaa vaimentimien olla paikoillaan, saa ulkopuoliset sivistyneemmän vaikutelman "rahtareista"
|
|
|||
niin ja onhan se nyt mukavampi kun ei enää illalla kasin rouskutus soi korvissa, se nimittäin käy korviin aika lailla jos on suora putki ja vielä jos se on kuskin puolella, kopin yläreunan korkeudella, niin eipähän ainakaan ikkuna auki tule ajettua
|
|
|||
Nii.. miljaaardeja käytetty tuotekehittelyyn että saadaan hiljaisia autoja ja sitte joku valopää laittaa jonku teinitorven pörisemään
|
|
|||
sitten niitä vaimentimia kannattaa vasta ruveta purkamaan kun ne on hapannut puhki
|
|
|||
HK75 vois pitää omat "voimaäänensä" mahassaan kun ei ole asioista selvillä.Kylkiputki laitetaan kulkemaan auton sivua pitkin ja ulostulo tulee lähelle takarengasta,eli hyttiin ei tule kovin kummosia ääniä,vain vaimea jytinä.Ja kuka on sanonut et kaik vaimentimet otetaan pois_tuossa mallissa on viimeinen änkkäri ns.uudempaa mallia ja senkun liittää mahan alle ennen suoraa putkea niin äänistä tulee mukavan jytisevät ja pehmeät eikä semmoset saamarin moiset räpätykset mitkä tulee pelkillä suorillaputkilla Ja ainakin nelossarjassa on mittailtu 0.2bar ahtopaineen nousuja kun ahistava ensimmäinen pönttö on otettu pois.eli on siitä jotain hyötyäkin.Tuostakin on jo eka pönttö tyhjennetty ja ainakin kaasuun vastaavuus parani huomattavasti.ETTÄ SE NIISTÄ TEINITORVISTA!!
|
|
|||
Kato Kiitolinja ottanu Transpointin vanhan tarroituksen käyttöön...
|
|
|||
Taisi mt-83:lla unohtua semmonen asia että niitä vhtun jytinöitä joutuu kuuntelemaan muutkin kuin kuski
|
|
|||
hollannissahan eivät taida käyttääkään muuta kuin suoraa putkea..
|
|
|||
Yllättävän vähän niitä "suoria" kuulee siellä paikanpäällä, videoille ei taideta sit muita kuvata
|
|
|||
tartteeko siitä nyt jumalauta märistä, jos joku haluaa laittaa autoansa. niin turha tappelun aihe taas tuokin
|
|
|||
jostain lehdestä luin että siellä on käytetty jo 70-luvulta lähtien paremman väännön takia, se on kyllä totta että kaasuun vastaa paljon herkemmin suoralla putkella
|
|
|||
sen takia ei sais hiljasta moottorii tehä kun suurennetaan etukammioo ni lähtee huonommin käymään suorat putket on jees
|
|
|||
en tiedä onko enää kovat äänet jos pistää tuplaputkilla ilman vaimenninta, muistaakseni yhellä tutulla on mersussa pystypakoputket ja siinä ei muistaakseni ollut vaimenninta ja eikä siinä kovat äänet oo
|
Kommentti 1 - 20 27:n joukosta Sivu: 1 - 2 |