Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11208/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1.9/5 8 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva000_(2).jpg |
Albumin nimi: | ÄCCÄ / Traktorit ja koneet |
Arvo (8 ääntä): | |
Avainsanat: | ÄCCÄ |
Kuvaajan nimi: | ÄCCÄ |
Tiedostokoko: | 20 kt |
Lisätty galleriaan: | %01.%01.%2007 |
Tarkkuus: | 409 x 307 pikseliä |
Katseltu: | 3434 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=16365 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 43 - 62 62:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |
|
|||
ei ainakaan meillä ole karissut, vaikka pääosin on tieajoa, ja kesällä
|
|
|||
kuule työväline onko kokemusta ei meillä ainakaan saanu enää ensimmäisen talven ja 600h jälkeen ilman että olis puukolla kaivanu kannan esiin mutta kyllä renkaat ennen kuluu ku nastat nastat lähtee irti tai menee poikki ruuvinastoista menny muutama kovametalli kärki poikki mutta nytten ne on toista talvee käytössä isot kuorma-auton nastat pysyy hyvin mutta jättää ison reiän irrotessaan :-_
|
|
|||
ai siinä 70-90 sul on niitä nastoja kavahöylä__eikait ne kerkee yhes kesäs lähtä ku kone ei kule ku 30km/h
|
|
|||
kyllähä ne liikenne ketjut on paremmat ku nastat.mun mielestä.
|
|
|||
niillä on eri käyttötarkotus ite en lähtis tonne kaupunkiin ketjut päällä kilisteleen mutta jossain tien auraushommassa voi toimii
|
|
|||
juuu ei niillä ny mihinkää kaupunkiin..itellä hakkeen ajossa liikenne ketjut.ennen oli nastat ja on nuilla ketjuilla paljo parempi pito.ja kyytikin ihan hyvä.
|
|
|||
viltsu155: ei se ihan noinkaan oo. jos kone ottaa vakiona sen n.2700, ja tällähetkellä n. 3100, niin eiköhän se silloin liiku reilut 40. ja eiköhän se vakionakin kulje sen 35, ainakin meillä meni. 80-90 meneekin lähemmäks 50. Ja on noissa nastoissa eroo, liikekumppani laitto voortiinsa(6610mk3) nastat takapyöriin, ajo yhen kesän reippaasti vähempi ku me, ja melkein kaikki pois
|
|
|||
nastoissa tietenkin eroja, mutta myös renkaan merkki ja rakenne vaikuttaa asiaan. esim, contin riparenkaissa ei tahdo kestää. kutiasissa vähän parmmin ja nokialaisissa niiku pitääkin. tosin luulempa että noiden työpaikan koneiden käyttötarkoitus on pikkuisen erilainen kun kavalla ja koneet painaa pikkusen enemmän. kalliot ja kivikot on myrkkyä nastoille, ei tarvi paljon ruopia, esim. temmin massoilla.
|
|
|||
varmasti on eri käyttötarkoitus muistaakseni meill on continentaalin normaalit riparenkaat
|
|
|||
Tosa on Glepperin trakkerit alla muistaakseni
|
|
|||
kovametallinastoja on turhaa yrittää pois,kulunu jo nytte ne kannat pois mutta nastat vielä melekein ennallaa
|
|
|||
70-90:ettei ois vähän viiattimiehen lisää..
|
|
|||
onkos teillä 70-90 paljokin hiivatteja :_:
|
|
|||
sinulla
|
|
|||
kavalla.
|
|
|||
ZETOR8045: on kokemusta että kutiaisista sai ainaki nastat akkuporalla ilman ongelmia pois. ja siis nastat oli sellaset missä kovametalli ja kanta niinku peltikattoruuvissa.. niillä nastoilla nyt ei tosin tota 600 tuntia lähellekään talvessa ajettu...
|
|
|||
Paljos se fiat kulkee sellaisilla ihmismäisillä kierroksilla_
|
|
|||
meillä oli ainaki kulunu kannat niin syvälle ettei olis saanu eikä kyllä otettaiskaan pois nastoja
|
|
|||
noissa 70-90 ja 6350 kommenteissa menöö sekasi Vakiona se 70-90 kulkee 35, lievällä kierrosten lisäyksellä sen reilu 40. minkäslaista fiiattia maruko meinaa_
|
|
|||
joo ei oo mitään mahollisuutta saada pois sen verran kuluneet ne kannat,nastat on säilyny ihmeen terävinä,hyvin puree
|
Kommentti 43 - 62 62:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |