Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11286/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.6/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | JD_6900.jpg |
Albumin nimi: | ruoste / Traktorit ja koneet |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | jontikka / jd / 6900 |
Kuvaajan nimi: | ruoste |
Kuva otettu pvm: | 10.12.2006 |
Paikkakunta: | anjalankoski |
Tiedostokoko: | 58 kt |
Lisätty galleriaan: | %12.%12.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3682 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15939 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
950 :_: tollassessa mörössä :_: no joo...kehuvat noita 00-sarjalaisia
|
|
|||
no se on ihan passelisti ajettu kone,kaikki viat selvinny jo tuntuu kyllä tuo 950 aika pieneltä mutta miksei se kestä ku varovasti mättelee,no kyllä tuo 00-sarja hyvin toiminu
|
|
|||
meil on 6200jd 640qk vm-96 melkein 9000h ei oo ku vaihteisto avattu parkkilukon takia ku oli tod näk joku vetäny sen päälle vauhdis ni menny 1 lapa poikki kolmesta ja kaks polttoaineen siirtopumppuu vetää paremmin ku ruuvattu 6210 vaikka sinetit paikallaan syöttöpumpussa ellei oo laukkanen pistäny uusii
|
|
|||
Oliko tässä joku 130hv_
|
|
|||
eiks täs oo jo lähemmäs 150...
|
|
|||
130hv 603nm
|
|
|||
Kyl täs on 130hv, sinetit on kiinni, ainakin vielä... Näkyy näistä olevan myynnissä 150hv säädettyjä. Kuormaajan kestävyys on niin paljon kiinni penkin ja ratin välistä.
|
|
|||
kunnei vaan perä rikkus ku rupeet sitä kiusaan! :_:
|
|
|||
juu, ei mikään paras viritysaihio tuo vanha 6900. pikkupiristyksen kyllä kestää anna olla vakio, eikös se ole ihan pirtiä niinkin_
|
|
|||
Terve. Juu Kotkasta olen itse. Laitan konekuvia jossain vaiheessa myös itse!
|
|
|||
Juu, kivasti vääntää vakionakin. Ja näil polttoaine hinnoil tuo ruuvaaminen on vähän arveluttavaa niin kauan kuin tuo teho riittää. Käsittääkseni perä on sama kuin 7000-sarjassa, niin olen ainakin kuullut väitettävän. Korjatkaa jos olen väärässä :-_
|
|
|||
ei oo sama. tuonhan saa kulkemaan 60km/h jos laitat 6400-6600 lautaspyörän. 7000jd:t on eri asia. jenkeissähän tuonkin perä on tehty, ihan niinku jenkkien ja 6800:sen. tehäänhän a sarjan valtrankin perä jenkeissä
|
|
|||
Eipä ole tullut asiaa tutkittua tarkemmin kun on ensimmäinen 6000 talossa... Ookko Mika nähny sellaisen johon on vaihdettu :_: Onkohan toi vaihteisto sitten sama ku 7000 :_: Ainakin vaihteiden lukumäärä täsmäis.
|
|
|||
ei ole sama. eipä silti ei se laatikko ekana hajoa. laatikon ongelmana pintojen irtoaminen pakoista. 10 sarjassa joko enemmän tai isommat pakat ja eri pintamateriaali.moottori ilmottaa ekana virityksestä.. kansipahvia menee ja kansi menee vääräksi. kiertokangen laakerikaulat kapeat (10 sarjassa leveemmät kaulat) ym,ym. sama nopeutus pätee 6920:iin, siis 40km/h malli esim.6620:n 40km7h mallin lautasella 60km/h. kuopion agrissa näin semmosen 6920:n.
|
|
|||
Onko noita kannen porsimisia tapahtunut enemmänkin_
|
|
|||
Kyllä kansipahvia menee mutta itse kantta harvemmin_ Viime talvena vaihettiin 6410:iin,vajaa 6000h oli mittarissa vaihtaessa. Hyttiin ei tullu lämmintä,siinä suurin oire. Ei puhaltanut,sotkenut öljyjä/vesiä jne. eli saattaa olla liikkeellä paljonkin kansipahvivikaisia traktoreita merkistä riippumatta,oireet voi olla tosi lieviä. Tosin viiateistahan ei pahvi mene joten ei se kaikkia koske
|
|
|||
Tarvii olla aika rankasti piristetty et kansi menee, tai päässy kiehuun kunnolla, veikkaan. :-_
|
|
|||
kaverilla meni 6550 valtrasta turbo ja kansipahvi, kun oli rehuaumassa nokka ylöspäin rehuleikkurin kanssa. öljypumppua syytti, en sitten tiedä. mutta ne 6550 nyt on muutenkin vähän niin ja näin.. 6850 onkin jo ihan ok.
|
|
|||
Ite väitän että jonnuista menee kansi ja pahvit tasan kerran. Ei ainakaan JDn-huoltomies tunnustanut että ois mihinkään koneeseen toista kertaa laitettu. Saa katsoa peiliin jos menee toisen kerran.
|
|
|||
itekkin kuullu noista jd:n kansi ongelmista, paikallisella koneistajalla oli taannoin kolme kantta samaan aikaan koneistettavana
|
Kommentti 10 - 29 29:n joukosta Sivu: 1 - 2 |