Galleria > Erikoiset > Haaverit |
TIEDOSTO 1265/1687 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.7/5 11 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | DSC00521~0.JPG |
Albumin nimi: | mökkiläinen84 / Haaverit |
Arvo (11 ääntä): | |
Avainsanat: | scanialepiä |
Kuvaajan nimi: | mökkiläinen84 |
Kuva otettu pvm: | on |
Paikkakunta: | Pohjois-Pohjanmaa |
Tiedostokoko: | 102 kt |
Lisätty galleriaan: | %01.%11.%2006 |
Tarkkuus: | 800 x 600 pikseliä |
Katseltu: | 23027 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15369 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 8 - 27 47:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
no nyt on kyllä cattimiehellä melko ylläri ylläri ja ykstoimiset kommentit
|
|
|||
no mitäs se lava oikein on sitten irti rungosta_,siis meinaatko että niin huono lavan kiinnitys, koska kyllä etukipillinen lähtee herkemmin kaatumaan kuin housukipillinen, monesti käynyt vaan mielessä kun kasetilla vetänyt mattoa kaltevalle että jos ois etukipillä niin kyljelleen ois menty jja monesti
|
|
|||
Kuka yleensäkkään on niin elämäänsä kyllästyny että tuollasella maailmanlopunvehkeellä hietaa ajaa_ Tuollekkin "autolle" tuli arvoisensa käyttötarkoitus, romuraudaksi
|
|
|||
joku jolla pysyy laskin kädessä, renkien puhetta tuommonen, mitä sitä vaihtamaan esim, jos ei ole vaki ajoa, autoa remontoitu niin paljon että menis ilmaseks jos lähtis myymään..
|
|
|||
Kuinka tuommoset pysyy peräkärryinä oikein pystyssä_
|
|
|||
parempi ku olis jättäny tollaset hommat kunnon maansiirtoautoille (s..u), ja joilla ei ole kaatumatautia
|
|
|||
no eipä sel lava kauheen korkealla ole ollut kun on jo kaatunu ja eihän maansiirtoautoissa ole etukippejä kuin joissan citymaansiirtoautoissa
|
|
|||
Miksi ihmeessä tuohon on edes kipannu_ Eihän toi oo lähelläkään penkan reunaa... Enkä tarkottanu että olis liian vanha auto maansiirtohommiin, taitaa olla uudempi kuin ykskään millä itte oon ajanu, ei vaan mun mielestä ole scanian runko, moottori ja aksilat tuohon hommaan soveltuvia. Mikäs muuten etukipillisestä tekee huteramman kuin palakipillisestä_ Housukippihän on yleensäkkin ehdoton noissa hommissa mutta miksikäs kipin paikkaa muuttamalla kaatumatauti pahenee_
|
|
|||
Kippas sen takia tuohon kohtaan ku maa upotti sen verran et ei enää liikkuna mihkään kuorman kans. Kuskia vähä vitutti ku oli just laitattanu moottorin ja voimansiirtolinjaan jotain huoltanu. Miks se aina pitäs olla se uusin ja kaillein jos vanhallaki pärjää ja samalla tavalla ajaa ne hiekat.
|
|
|||
oho kuis siinä noi kävi
|
|
|||
komia sivukaato kippi
|
|
|||
no onhan nyt kaksi tuubia tukevampi kuin yksi, painopiste ei tule niin ylös housukipillisessä
|
|
|||
jos sisu olis päässy kaatumaa mikä on aika epätodennäköstä niin se olis vaan nostettu pystyyn ja jatkettu hommia.... mutta tosta on tainu runko mennä kieroksi ja eipä tuo kippikään taida enää toimia
|
|
|||
cattimies: Joo tottakai housukippi on tukeva mutta miksi yksi tuubinen keskikippi on huonompi kuin etukippi_ Mä en oo ainakaan huomannu että etukippi oli huonompi kuin yks tuubi yleensäkkin, toki niistä autoista millä mä nykyään harrastan etukippi on sm-sisus ja yks tuubinen keskikippi f-volvos. Volvolla ei meinaa tohtia kipata edes tasamaalta jos kuorma ei oo keskellä lavaa. Harvoin on ollu tilannetta ettei sisulla oo tohtinu kipata, erona vielä että volvossa 10 kuution kippo ja sisussa vähän auki 16 kuutiota. Toinen ero noissa on että kuvan kaltaisessa paikassa sisulla kipataan perille ja volvolla mihin sattuu...
|
|
|||
hyvin sanottu
|
|
|||
Ei meillä oo kyllä koskaan ollu mitään ongelmia etukipillisten kans, vaikka on nujjuutettu tosi paskoilla penkoillakin.
|
|
|||
sisumiehet puhuu taas omiaan, on se kumma kun sisua ei tunnu koskevan fysiikan laitkaan, nauttikaa sitten sillä työkoneella jyryämisestä, kyllähän nyt yks tuubinenkin keskikippi on parempi kuin etukippi
|
|
|||
juu ja sisussa kaikki viat muutuu ominaisuudeksi
|
|
|||
Ja koko muu maailma on lähes täysin ilman kunnollista maansiirto kalustoa, kun ei Sisu kuitenkaan taida kovin suosittu olla ulkomailla...
|
|
|||
Siis miten ne pärjääkään ulkomailla, ne on varmaan täysin hukassa maansiirtokuljetusten osalta, se kun ei millään tuo sorakaan kulje muilla merkeillä..aina jäämässä kiinni tai kaatumassa..
|
Kommentti 8 - 27 47:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |