Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11499/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 4/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | kuvia_221.jpg |
Albumin nimi: | samemies / Traktorit ja koneet |
Arvo (3 ääntä): | |
Avainsanat: | massey / ferguson / 165S |
Kuvaajan nimi: | samemies |
Kuva otettu pvm: | 13.10.2006 |
Paikkakunta: | hämeenkoski |
Tiedostokoko: | 41 kt |
Lisätty galleriaan: | %13.%10.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 3205 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15054 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
toi s tarkottaa syncro poweria huom huom mika!
|
|
|||
joissakin 165 S massikois olen muistaakseni nähnyt lukevan oikein super, siinä 165 merkis...
|
|
|||
meillä oli aikanan 165 s ja se oli kyl syncro power
|
|
|||
oletko sokee se on massey ferguson 165 S ja sulla on pieni ässä se voi mun puolesta tarkottaa ihan mitä vaan
|
|
|||
meil on iso S
|
|
|||
synchro power(SP) malli on ollut aikanaan tuon multi power vaihteiston(MP) rinnalla olevan sn. normaali laatikon nimike. sitä ei mun mielestä ole ikinä mainostettu pelleissä, ainoastaan tyyppikilvissä. ja tuota S mallia on valmistettu 71-78 "normaali" 165:sen jäätyä pois, eli ei ole mikään erikoisvarusteltu malli. noissahan alkupään 200 ja 600 sarjalaisissa luki myös isolla super konepellissä, liekkö jotaan hifistelyä.. tuollainen 165s -74 löytyy myös itseltä.
|
|
|||
kyllä siinä S versios oli muistaakseni muutama heppa enemmän ja hydrauliikkaa paranneltu, niin ja jarrut oli muuttuneet öljykylpyisiksi, verrattuna siihen "normaaliin" 165 massikkaan
|
|
|||
syöttöökö tällä ajetaan
|
|
|||
joo ne ajaa navettaan rehua tällä oon noitten kaukainen naapuri asun noin 6 km pääs tost
|
|
|||
Joo oli siinä pari hepoa enemmä. Meilki oli semmone, kovapeli. Harmi ku meni vaihossa. Noonha viel onneks tuo urheilumallin 165.
|
|
|||
höylä: jep olihan se noilta osin kehittyneempi. öljykylpyjarrut isoa plussaa verrattuna vanhoihin kuiviin on/off jarruihin. pointtina hain juuri sitä, että ei ollut samaan aikaan valmistettu erikoismalli kuten esim. valmet 702S(turboversio).. mutta mitäpä näistä taistelemaan.. massikka on aina ollut suunnannäyttäjä!
|
|
|||
lisäks me jauhetaan kerran kuussa tolla ja hyvin pyörii mylly ja polttoainetta ei mee paljoakaan
|
|
|||
tuoho S juttuun vielä semmone liäys. jossen vallan väärin muista nii nää S-mallit o pikkase pitempiä ku normi mallit.
|
|
|||
joo niin taitaapi olla
|
|
|||
72-78 pit 10cm enemm. ja viimeisissä A4.236 ja hydr tuotto 14sta 21een
|
|
|||
165s on juuri niin kuin H_yl tuolla mainitsi.toi 10cm pitempi on 168,188 koska niissä on suurtehopumppu siksi niissä on jatkopala.Lisäksi 165 ei ole koskaan ainakaan tehtaalla ollut 236:sella sen sijaan 168 on.165:sessa oli 72 vuodesta 212 moottori sitä ennen 203.No tästä voisin kirjoittaa vaikka kuinka varaosanumeroita myöten mutta se siitä
|
|
|||
super tarkoittaa pitempää vai lyhyempää mallia,en muista kumpaa,mut jompaakumpaa tarkoittaa
|
Kommentti 1 - 17 17:n joukosta Sivu: 1 |