Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 783/1488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3/5 8 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva001~9.jpg |
Albumin nimi: | topi / Turvekoneet |
Arvo (8 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | topi |
Kuva otettu pvm: | 20,9,2006 |
Paikkakunta: | vehkataipale |
Tiedostokoko: | 21 kt |
Lisätty galleriaan: | %11.%10.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 6338 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=15027 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 23 - 42 42:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
kepitpä kepit..eikös se oo vanhan aikasta__
|
|
|||
mielummin niitä käyttää ku jotai valmetin nappuloita......
|
|
|||
nimenomaan.. se valmetti on vaan yliarvostettu, oikeesti paljon alempana muita
|
|
|||
Val(tava) met(eli) =ylimainostettu "brändi".....
|
|
|||
Ihme että sitä silti joku ostaa.
|
|
|||
eihä sitä tarvii uuvistaa ollekaa ku ihmiset ostaa, ja vaikka hintaaki nostettas yks 10000 eskoo ni silti kelpaa
|
|
|||
8400 mega: noin 1/3 osa markkinoista valtralla.
|
|
|||
Menee vallu pilalle jos tulee nappivaihteet
|
|
|||
tulis ees vaikka pikavaihteita tuplate niihi ni ois jo vähä mukavampi ajella.. Onneks sentää ohjaamojousituksen saapi jo niihi. Ite kerinny tottumaa jousii ja tuli oltuu teekkarin kyydis joku aika sitte ja voi hel.... mitä pauketta se sitte pitää ku on kuoppasta tietä
|
|
|||
kaveri ruuvas 110:llä kierrokset välillä hiipu 300:n mut nii se vaan sai sarat muotoonsa,onse kova kampe
|
|
|||
akselin vai koneen__
|
|
|||
Varmaankin akselin.. tai sitten satakympissä on todella alavääntöinen moottori
|
|
|||
moottorin kiekat,ilman turboa (aika hiljaa välillä mentiin) mutta homma tuli tehtyä
|
|
|||
järki rikkoa moottori vedättämällä sitä tuolla tyylillä eikö se osaa vaihtaa sopivaa vaihdetta, vai mistä kiikasti mulla ainakaan oo ikinä voimanpuutetta ollut ruuvatessa... 1500 rpm koneessa, tonniperä ja vaihde ryöminnän 3 tai 4 riippuen tilanteesta... jos oikein kusinarua on ruuvattavana, silloin voi laittaa keskialueen 1... mutta jälkikin on sitten sen mukaista (ei voi sanoa, että olis "pöytätasaista")
|
|
|||
siinäs näet höylä että fiiatti on vaan kova kone
|
|
|||
mikä kova kone se on, joka ei jaksa pyörittää sitä ruuvia siis kun laitan käsikaasulla sen 1500 rpm, se pysyy myös ruuvatessa siinä 1500 rpm, eikä laske mihinkään 300 rpm
|
|
|||
vaihde pienemmälle ei vaan, tottahan se on että alavääntö on huono..
|
|
|||
ruuvihan on semmonen kampe jonka eessä kaikki koneet hyytyy,oli mikä tahansa,koska aina ajetaan niin lujaa kun vaan mahollista=ha taksa.mut eipä siitä sen enempää
|
|
|||
miksi sitten edes aloittaa se ruuvaaminen, jos sitä ei pysty hosumatta/kunnolla tekemään eikä meillä edelleenkään ole ruuvin edessä hyytynyt kone kertaakaan, vaikka välillä ruuvi on niin syvällä, ettei sitä meinaa edes erottaa sieltä ravan seasta ehkä se 250 heppaa kuitenkin jotenkin auttaa tuossakin hommassa ehkä sitä 5 tuntia jaksais ajaa niin lujaa, kun se menee, mutta jos on 120 hehtaaria ruuvattavana, niin pitää myös pitää se järki päässä, eikä "hajottaa" itseään ekana päivänä
|
|
|||
Ruuvatessa sigma power on näppärä. Voimaa saa kun sitä tarvii. Sigman lukemat näyttäny välillä 100%, mutta vauhti on ollut vakio
|
Kommentti 23 - 42 42:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |