Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11547/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 1/5 5 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | N121.jpg |
Albumin nimi: | ÄCCÄ / Traktorit ja koneet |
Arvo (5 ääntä): | |
Avainsanat: | Jukz |
Kuvaajan nimi: | Jukz |
Tiedostokoko: | 24 kt |
Lisätty galleriaan: | %05.%10.%2006 |
Tarkkuus: | 380 x 285 pikseliä |
Katseltu: | 3664 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=14900 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 9 - 28 48:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
Mistä sa T140 hintaan 50000 uutena!!__ Tahtoo heti sellasen
|
|
|||
50000 tuntus aika edulliselta,ostaja käyttäny myyjän mielen häirijjöö hyväks.
|
|
|||
heheh... empäs taidakkaan kertoa... käytettiin myyjän mielenhäiriötä hyväks eikä ollu uus vaan 1400 tuntia ajettu kone. keskiviikkona pihaan ni saatte kuvia
|
|
|||
onhan teekkari sentään kutoskone,eikä 4 mukinen pärisijä,kutos koneen teho on aivan erilaista vaikka paperilla näyttäis johki yliviritettyyn neloseen nähen samalta,ja turha väittää vastaan tää asia on koettu ihan oman lompsankin kautta
|
|
|||
sisudieseliltä tuli uus moottori, missä on 170hv vai 180hv, ja 750Nm, kyllä se mun mielestä on todella tehokas, ja kuulema kaikki osat on yhtä kestäviä mitä 6-mukisessa, ja valtan myyjät oli sanonu ettei enään kannata kutosta ostaa kun nelosesta saadaan samat tehot ja ne on yhtä kestäviä
|
|
|||
Myyntimieshän puhuu niin totta kuin osaa
|
|
|||
no on huoltomiehetkin sanonu samaa, nelosista saadaan yhtä kestäviä kyllä kuin kutosista, mutta sitten en tiiä että kuinka ne kestää jos aletaan ottamaan jotain +250vh ulos
|
|
|||
Eihän näitä suurtehoisia N-valmetteja ole oikeen kellään, että mitens niitä on jo nyt keretty huoltamaan Oliskohan tässä takana se, että nelonen on luultavasti halvempi tehdä kuin kutonen_
|
|
|||
perus maatilantyöt ja urakointi, jos niissä vertaa, niin nelonen on hyvä, varsinkin suuritehoinen nelonen.. massikka mies, tossa naapurissa on 600h ajettu N, eikä siihen oo mitään huoltoo tehty vielä
|
|
|||
eikös se eka huolto ole 100h kohalla
|
|
|||
nojoo, saat olla idiootti tän kerran, lähinnä tarkotin että mitään ei oo mennyt rikki
|
|
|||
Remppa ja huolto on kaks eriasiaa,ny se selvis miks valluja vain huolletaan Nynny kuulemma ihan hyvä vetämään mutta eihän sillä kutosia korvata isoissa töissä mutta monessa pikkuhommassa joissa kutonen olisi tarpeellinen tehojen puolesta mutta muuten turhan krouvi. Kavereilla oli kolme yhtäaikaa kokeilla,yks tosin jäi ja pari teekkaria joten siitä voi päätellä jotain. Nynny tuli C150:n tilalle joka käsittääkseni lievä pettymys,N erisarjan kone.
|
|
|||
kirjoita sitten niinkuin kuuluu, jos noin suutut tr@p
|
|
|||
no tr@p: sä varmaan tojotankin jossa on mersun merkki laitettu keulalle ku myyntimies kehuu että tää on parempi kun muut ja alkuperänen oikee mersu
|
|
|||
Kyllä se kutonen pitää olla, ei mikää nelosen plätkytin joka haistaa ylämäen jo kotopihas
|
|
|||
pojat ei oo tainnu ännäläisellä ajella, n141 vetää varmasti paremmin mitä joku t150
|
|
|||
no joo, voima on laaja käsite..
|
|
|||
mitäpä niillä hevosilla tekee jos ei oo vääntöä
|
|
|||
niin, joten noissa tehoissa kannattaa kallistua kutosen puoleen
|
|
|||
onhan se selvä asia herran jumala sentää, että kutonen vääntää enemmän ku nelonen mutta aatelkaapa sitä mitä kutosella möhköllä tekee lumitöissä :_: ei siis yhtää mitää ellei oo jotain tie aurauksii nelonen on lumi/harjaustöissä voittaja sillä missä lumitöissä/harjauksessa tarvitsette voimaa :_:
|
Kommentti 9 - 28 48:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |