Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 1023/1480 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | Kuva(315).jpg |
Albumin nimi: | Flames / Kaivurit, maansiirto |
Avainsanat: | volvo / L110E |
Kuvaajan nimi: | Flames |
Kuva otettu pvm: | Pikari |
Paikkakunta: | Rantsila |
Tiedostokoko: | 124 kt |
Lisätty galleriaan: | %03.%10.%2006 |
Tarkkuus: | 1152 x 864 pikseliä |
Katseltu: | 5805 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=14887 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 11 - 30 30:n joukosta Sivu: 1 - 2 |
|
|||
on,mutta ei oo teutsilla. en oo varma mut musta tuntuu et näistä uuvemmistakaan ei oo ku nää pienimmät.
|
|
|||
höpsistä jos vaan on kerta eemeli niin kyllä siinä sillon reutsin läppä lypsykone on mut voipihan siinä tietenki olla volvon tarrat reutsin tarrojen päällä
|
|
|||
paljo veto,nii ei oo teutsi_
|
|
|||
siinähä siu elämä meniskii pilalle ku se oiskii doitsin pata
|
|
|||
sallinen epäillä joo mainostaahan se volvo koko ajan et niillä on omat padat mut kun tootuutta ruvetaan kaiveleen pintaa syvemmältä niin kylmä totuushan on se et kyllä se vaan on roitsi ja itse asiassa niitä toitsikan patoja rupes tuleen jo d.malliin
|
|
|||
Kummalista tämä nykymaailma, rolacin pojat kerta valehtelee, kun ilmoittavat koneen volvon valmistamaksi
|
|
|||
niinpä niin on se elämä menny mallilleen
|
|
|||
sama meininkihän on pillarissa, venttiilikopassa pillari, kyljessä perkinssi, tosin öljynsyönti taitaa kertoa jo koneen merkin ilmankin
|
|
|||
joo varmistettu on,10 litran volvon pata löytyy 150:stä..uusia saa myös vaarin moottorilla.
|
|
|||
eli siis reutsin pata jonka volvo valmistaa lisensillä ja pistää omat merkit pannun kylkeen sen koneen alkuperän tunnistaa jo kaukaa kun kuulee äänen koska volvon pata käy aivan erillalailla ko reutsi reutsissa paljon pehmeämpi käynti ääni
|
|
|||
eikun siis ihan alkuperänen volvo ilman mitään reutsin ääniä uusiin sen saa valita jos suinki joku haluaa... ehkä halvempi,ja heikompi..tiiä sitte.. sen huomaa jo tunneista et ei oo mikä satuu pilipali moottori
|
|
|||
eiköhä deutz oo tehny pikkase kauemmi noita motteja mitä volvo... en nyt menis haukkuu niitä
|
|
|||
sitä en tiiä kumpi kauvemmin tehny,mut eiköhän tuolta volvolta oo enempi lähteny moottoreita maailmalle..
|
|
|||
epäilen.....
|
|
|||
miksipä se volvo menis huonompaan vaihtaan ja kyllähän se on niin et se volvon heikoin lenkki on se volvon oma moottori nooh jokainenhan voipi olla asiasta eri mieltä mut kerta tuli moottorista puhetta niin mitenkäs on 7mukinen roitsin kone kestäny tossa volvossa flames :_:
|
|
|||
7 mukinen.._ Tokkopa kuitenkaan :-_
|
|
|||
khyllä vain kokonaiset 7 mukia ja toitserladin mylläri huutaa armoa pellin alla
|
|
|||
kiinnoistais tietää miten nuo teuzin myllyt kestää sahoilla ym jossa päästetään kevyesti se 25000h ym, elikkä monellako koneremontilla_
|
|
|||
varmaan aika monella..
|
|
|||
Flames: Onko 110E Volvo ollut kestävä peli? Itse olen hieronut 110E:stä kauppoja mutta kokemusta E-mallista ei ole. Toiset vauhkoaa että D-malli on niin ja niin kestävä mutta ei tahdo enää sellaisia vähillä tunneilla löytyä joten pakko siirtyä ajassa eteenpäin Kiinnostaisi vaan kuulla kokemuksia kokeneemmilta käyttäjiltä onko tuollaisella luvassa ongelmia vaiko huoletonta työskentelyä.. Riippuen tietysti ettei satu maanantaiyksilö kohdalle..
|
Kommentti 11 - 30 30:n joukosta Sivu: 1 - 2 |