Galleria > Yleinen > Kaivurit, maansiirto |
TIEDOSTO 1026/1480 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.7/5 3 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 20042006(006).jpg |
Albumin nimi: | SkiDoo / Kaivurit, maansiirto |
Arvo (3 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | skidoo |
Kuva otettu pvm: | keväällä |
Paikkakunta: | kajaani |
Tiedostokoko: | 63 kt |
Lisätty galleriaan: | %25.%09.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 5972 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=14754 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 58:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
näppärä kone
|
|
|||
mukava ajella vipuohjauksen kanssa
|
|
|||
volvo kelpaa kun hiekalle tai asfaltille!
|
|
|||
iha hyvä se ainaki tuol murakolla on
|
|
|||
volvo lyö jo tyhjää pelkästä ajatuksesta penkkaan menosta
|
|
|||
ite kun tottunu 980G syöttämään ja altakantamaan niin sitten kun hypänny välillä volvon rattiin niin huomaa eron maansiirtokoneella ja rattorilla..
|
|
|||
vai sanottasko näin et eihän se voima volvosta lopu kuten esim pillareista vakiona mut vaatii vaan niin pirusti sitä taitoa/kikkailua et saa volvolla maan tai oli nyt sitte mitä tahansa niin joka tapauksessa liikkumaan nimimerkillä 980g on tosiaanki vakiona nuha pumppu menemään murske penkkaan ja volvo on kova jauhaan tyhjää jos sitä pyöräkone taitoa ei löydy vähänkään vertaa
|
|
|||
no tämä GII-sarja on laiska, 30 hevosta vähemään kuin vanhemmissa sarjoissa. vai miksi alkaa kikkaileen jollain volvon ritsoilla kun pillarilla saa oikeesti maan liikkumaan, ei volvon kauhoillakaan tee mitään.. puskulevyillä!! otappa volvoon kuin volvoon niin 3-4 tonnia enemmän kauhaan kuin mitä takuut antaa niin se kippaa ympäri!D vai 980 otat 14 tonnia kauhaan niin ei tunnu missään, voi huoleti kaasutella menemään! ja kuinka monta yli 105 koko luokan leukaa oottaa volvon nähny syöttävän_ minä oon yhen 220 ja sekin laskaa euclideihin ja ne ajaa murskalle..
|
|
|||
Ne on nämä Cattimies ja nine semmosia vastarannankiiskiä, aina morkkaamassa markkinajohtaja merkkejä joka kuvassa ja epätoivoisesti yrittävät kehua näitä vaihtoehtojansa kansalle
|
|
|||
no vai kumpia koneita on syöttöpäässä enemmän__ eiköhän se kerro jo koneitten eroista aika paljon, 220 volvoja nähny vaan jälkipäässä.. ite track-asemalla altakantamassa 980GI ja siinä joutuu tekeen uusia mestoja myllyille ja tekeen vaikka mitä maansiirtohommia.. 330 volvo on kova peli kun se on michigan ja monasti pillarin kauhat niissä.. tosin volvo tekee kyllä hyviä kuokkia, vuoden vanha 460BLC meillä syöttökoneen ja voimaa kyllä löytyy.. ainoa vaan että alavaunussa sais olla massaa hieman enemmän..
|
|
|||
mutta mistä johtuu et ne pillarit on vähän niinku katoava luonnonvara ja jostaki kumman syystä volvot rupeaa työntyyn tilalle esim talo jossa minä olen töissä on ollu pillareita jo 50vuotta mutta ne lähtee ei kuulemma tule yhtään pillaria siihen taloon enään ja jo nyt alkaa olla volvo valtainen talo mut pillarin kuokkaa en kylläkään mene haukkuun koska ite kaivelen semmosella ja hakkaa kyllä volvon kuokat mennen tullen ja palatessa
|
|
|||
tosihan se on että UUDET pillarit on hinta/laatu suhteeltaan huonoja. muutenkin tahtovat jäädä kehityksessä jälkeen, kertoo sekin kun joutuvat moottoreista laskemaan tehoja kun ei menny päästöistä läpi.. vai se on kuulemma korjattu nyt.. toinen syy on wihurin (...) asiakaspalvelu, väittävät että kaikki osat pitää tilata belgiasta vaikka totuus on että osiakin löytyy hyllystä mutta niitä vaan pihistellään joillekin muille eikä asentajat jouda ikinä maastoon.. lemminkäinen siirtyny täysin pillarin kuokista volvoon ja hitachiin.. pyöräkoneet on vielä pillareita, tosin muutama volvo on eksyny joukkoon.. n
|
|
|||
siinähän se totuus tuli julki pillarin kehitys lähteny luisuun aika kovasti alamäkeen kun muut merkit kehittelee koneitaan koko ajan vaan parempaan suuntaan ja toi mitä sanoit tosta wihurin asiakas palvelusta on kyllä aivan toisi et se on perseest.
|
|
|||
Kiinan merkit tulee ja valtaa markkinat. Ei vaan ihan tosissaan pistaa miettimään jos saman kokonen kone on 100 000 euroa halvenpi. Ainakin itelle kelpais vähän karumpikin koppi tolla hintaerolla ainakin pienemmässä käytössä
|
|
|||
totta tuokin.. hyvä esimerkki on hitachi 650LCH ei mitään vikaa
|
|
|||
yhden murskausfirman työnjohtaja sano että oli virhe siirtyä volvoihin, 150:sta kaks turboa vuoden sisään, lauhdutin, vikaa puomiston jousituksessa. Edelleen sanoisin että kun pillarilla menee penkkaan ja täyttää kauhan kukkurilleen niin se menee penkkaan eikä jauha tyhjää, volvolla saa vähänkin pehmeämmällä koko ajan löysätä vetoa ettei kuopaise tyhjää, eli kyllä siinä on koneessa vika/ominaisuus josta tuo kuopiminen johtuu
|
|
|||
liikaa voimaa liikaa voimaa siinä se volvon vika just onki mutta tietääkö se cattimies miksi pillari ei lyö tyhjää kun penkkaan painetaan lämätiskissä se on sitä niin sanottua vikaa/voimanpuutetta jota löytyy kaikista pillareista
|
|
|||
potutpellossa::entäs turve alalla,ookko nähny esim monta pillaria turpeen lastauksessa__ yks hitaksi on jollai oulun suunnalla ja kuulemma sellanen et kahta liikettä ei voi yhtä aikaa tehä automiehet sanoo et kaivurillaki helpompi lastata
|
|
|||
Ja taas kaikki on parasta millä viltsu ajaa
|
|
|||
vidun valmetti mies!! sanoinko jossain niin..._____häh,sanoinko___ itte en oo muilla pyöräkoneila viel töitä tehnykkään ku volvolla ja itte en ainakaan pysty moittiin!hytistä näkee hyvin ja muutenkin hyvä hallita saanen epäillä et niitä on eniten pyöräkoneena suomen maassa__
|
Kommentti 1 - 20 58:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |