Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 822/1488 |
|
||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0.8/5 12 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 190t_rivissä_2.jpg |
Albumin nimi: | valtra t190 / Turvekoneet |
Arvo (12 ääntä): | |
Kuvaajan nimi: | valtra t190 |
Kuva otettu pvm: | elokuu 2006 |
Paikkakunta: | joensuu |
Tiedostokoko: | 40 kt |
Lisätty galleriaan: | %29.%08.%2006 |
Tarkkuus: | 640 x 480 pikseliä |
Katseltu: | 8035 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=14230 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 6 - 25 65:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |
|
|||
taaksekko on kaivettu iso monttu, johon nuo sitten kuvaamisen jälkeen peruutettiin ja maata päälle
|
|
|||
Onko tuo hopeinen se muuan evoluutio 190 mikä kiersi kokeltavana_ Taitaap olla ainut tuossa rivissä mikä on "aikuisilla" renkailla..
|
|
|||
miksi hyvii koneita haudata_
|
|
|||
Mikä evokuutio=_ Tiedätkö tarkalleen mitä Evoluutio tarkoittaa_ Selvennykseks: Sana usein viittaa jatkuvaan, tasaisehkoon kehitykseen vastakohtana mullistuksille. Ja en suko et hyvin on missään kiertäny tuo kone. Aikuisista renkaista ja niide hyvyydestä voi olla montaa mieltä mut joo, renkaat nekin.
|
|
|||
Joopajoo..Viilataan nyt sitten pilkkua.Tarkotin vaan että liekö tuo se ns.eka 190c HT Voin olla pahasti väärässäkin ja huhut huhuja.Mut anyway ite oon tykänny noista isoista pyöristä.On lajin verran mukavammat tieajossa mut on kyl hiukka v...tn paljo kalliimmat jahka on sliksit ja vaihdon aika :-_
|
|
|||
Ei tosiaan oo tuo mikää cHT kone.. En tiedä tieajon mukavuutta kehuu tai moittii, kentällä kantaa kyl paremmin. Mut Prkl ku kärrie vedot ei käy noilla kumeilla ollenkaan
|
|
|||
Juu siis taas huhut on huhuloi.Onko tuo muuten continentaalin renkailla vai millä_ Ainakaan contin renkailla ei satu nelivedon jako sinnepäinkään.Tehtaan kommentti oli,että odotetaan,kun särkyy ja katellaan sit mitä tehään.
|
|
|||
Öö-ö, millahä se oli.. Olikoha contit emäpyörät ja michelinin levikkeet. Kyllä tuossa nelikko hyvin käy yhteen, jopa paremmi ku tuossa sinisessä, siinä etuakseli vetää konetta mut kärrin vedot ei käy yhtään. Joutuu mm linkkuu kääntää et saa vedon pois ja muutenki laatikko ujeltaa viimeistä päiväänsä
|
|
|||
komia rivistö koneita
|
|
|||
asiahan ei minulle kuulu, mutta eikö olis voinu ostaa t170:siä, ja niihin 80hv lastut, tulis halvemmaks ja samat tehot, paitsi että ei oo sitä sigmapoweria. siis jos välttämättä haluaa sijottaa valmettiin, samalla vaivalla saisi jo traktorinkin...
|
|
|||
Kuka mistäki tykkää.Itellä on 170 ja siinä lastu,lastun myyjän mukaan pitäs olla 210-215hv.En oo pahemmin 190:llä ajeellu millanen lie vetään mut kyl ainaki tuo 170 on lastutuksen jälkeen ihan eri maailmasta.Ja mikä parasta ja uskomattominta niin polttoaineen kulutus tipahti aikas merkittävästi.
|
|
|||
no kaveri laitto omaan t170classikkiin lastun, yli 250hv irtoaa. ja polttoaineen kulutus pieneni reilusti, vaikka kone rupes mustaa lykkään erilailla kyseisestä valtterista on muuten täälläkin kuvia hakkurin edessä
|
|
|||
Joo.On tainneet ottaa parhaillaan liki 300:ki konimusta lastulla irti mut alkas äkkiseltään tuntuu,että onkohan enää miten pitkä ikäinen sellanen kone.Mut varmasti sen 250 kestää helposti.Itellä oli tavoitteena saaha se pikkasen reiska 200 ja kyl oikeen tiukassa vedossa jo nyt tuntuu,että tulee jotain patahuoneesta pihalle.Mut eipähän tarvii kepeemmässä ajossa enää oiiskata,pärjää pintakaasulla
|
|
|||
kyllä niissä moottorin kestäää varmasti vaikka 500hv,keltää en oo kuullu et ois hajonnu..penkin alta ne porsii jos porsii..
|
|
|||
eikös niissä oo joku liki 7 litrane, vai vielä isompikin_
|
|
|||
7.4
|
|
|||
niin ajattelinkin, että samaa luokkaa kun nyykkärin teeämmissä. se on kyllä oikein, kun nyykkäri on laittanu tm120:eenkin sen 7.5 litrasen myllyn, saa tehoo helposti
|
|
|||
Tuosta 7.4 myllystä saa kyl aika kiitettävästi paukkuja.Ainaki vanhasta 8550:stä megasta sai kyl sellasen veturin,että alta pois.Tuntuu vaan näis hitekkilöissä jäävän aikas pirusti polleja matkan varrelle eennen pyöriä :-_ Onko kellään kokemusta näistä jontikan portaattomista koneista suolla_
|
|
|||
Kyllä tuo cr-kone on aika juoppo kun tyhjänäkin vie yli 25litraa tunnissa.. Sanoivat Sisukiisselin tehtaalla, että Eu:n päästönormeihin ei muuten päästä, et täytyy lisätä 8 litraa tunnissa pelkastään pakokaasun puhtaaksi saamiseen.. Kyllä vanhemmista koneista saadaan Coolerilla ja 8 litran lisäyksellä 100 hepoa lisää ja polttoainetta kuluu huomattavasti vähemmän.
|
|
|||
no se kaverin t170 vie alle kymppiä auratessa
|
Kommentti 6 - 25 65:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 - 4 |