Galleria > Yleinen > Turvekoneet
T190:t rivissä ajon jälkeen

T190:t rivissä ajon jälkeen

t-170.JPG hiltusen_190.jpg 190t_rivissä_2.jpg Kuva004~4.jpg Kuva003~8.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 0.8/5 12 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:190t_rivissä_2.jpg
Albumin nimi:valtra t190 / Turvekoneet
Arvo (12 ääntä):11111
Kuvaajan nimi:valtra t190
Kuva otettu pvm:elokuu 2006
Paikkakunta:joensuu
Tiedostokoko:40 kt
Lisätty galleriaan:%29.%08.%2006
Tarkkuus:640 x 480 pikseliä
Katseltu:8035 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=14230
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 6 - 25 65:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4

H_yl   [%29.%08.%2006 kti2006 %22:%elokuu]
taaksekko on kaivettu iso monttu, johon nuo sitten kuvaamisen jälkeen peruutettiin ja maata päälle Vink
yello   [%29.%08.%2006 kti2006 %22:%elokuu]
Onko tuo hopeinen se muuan evoluutio 190 mikä kiersi kokeltavana_ Taitaap olla ainut tuossa rivissä mikä on "aikuisilla" renkailla..
Aleksi1   [%30.%08.%2006 kke2006 %17:%elokuu]
miksi hyvii koneita haudata_ Nauru Nauru
valtra t190   [%30.%08.%2006 kke2006 %23:%elokuu]
Mikä evokuutio=_ Tiedätkö tarkalleen mitä Evoluutio tarkoittaa_ Selvennykseks: Sana usein viittaa jatkuvaan, tasaisehkoon kehitykseen vastakohtana mullistuksille. Ja en suko et hyvin on missään kiertäny tuo kone. Aikuisista renkaista ja niide hyvyydestä voi olla montaa mieltä mut joo, renkaat nekin.
yello   [%31.%08.%2006 kto2006 %00:%elokuu]
Joopajoo..Viilataan nyt sitten pilkkua.Tarkotin vaan että liekö tuo se ns.eka 190c HT Voin olla pahasti väärässäkin ja huhut huhuja.Mut anyway ite oon tykänny noista isoista pyöristä.On lajin verran mukavammat tieajossa mut on kyl hiukka v...tn paljo kalliimmat jahka on sliksit ja vaihdon aika :-_
valtra t190   [%31.%08.%2006 kto2006 %18:%elokuu]
Ei tosiaan oo tuo mikää cHT kone.. En tiedä tieajon mukavuutta kehuu tai moittii, kentällä kantaa kyl paremmin. Mut Prkl ku kärrie vedot ei käy noilla kumeilla ollenkaan
yello   [%31.%08.%2006 kto2006 %21:%elokuu]
Juu siis taas huhut on huhuloi.Onko tuo muuten continentaalin renkailla vai millä_ Ainakaan contin renkailla ei satu nelivedon jako sinnepäinkään.Tehtaan kommentti oli,että odotetaan,kun särkyy ja katellaan sit mitä tehään.
valtra t190   [%01.%09.%2006 kpe2006 %10:%syyskuu]
Öö-ö, millahä se oli.. Olikoha contit emäpyörät ja michelinin levikkeet. Kyllä tuossa nelikko hyvin käy yhteen, jopa paremmi ku tuossa sinisessä, siinä etuakseli vetää konetta mut kärrin vedot ei käy yhtään. Joutuu mm linkkuu kääntää et saa vedon pois ja muutenki laatikko ujeltaa viimeistä päiväänsä
702 Ss   [%01.%09.%2006 kpe2006 %20:%syyskuu]
komia rivistö koneita Cool
kavahöylä   [%01.%09.%2006 kpe2006 %20:%syyskuu]
asiahan ei minulle kuulu, mutta eikö olis voinu ostaa t170:siä, ja niihin 80hv lastut, tulis halvemmaks ja samat tehot, paitsi että ei oo sitä sigmapoweria. siis jos välttämättä haluaa sijottaa valmettiin, samalla vaivalla saisi jo traktorinkin... Vink
yello   [%01.%09.%2006 kpe2006 %20:%syyskuu]
Kuka mistäki tykkää.Itellä on 170 ja siinä lastu,lastun myyjän mukaan pitäs olla 210-215hv.En oo pahemmin 190:llä ajeellu millanen lie vetään mut kyl ainaki tuo 170 on lastutuksen jälkeen ihan eri maailmasta.Ja mikä parasta ja uskomattominta niin polttoaineen kulutus tipahti aikas merkittävästi.
kavahöylä   [%01.%09.%2006 kpe2006 %20:%syyskuu]
no kaveri laitto omaan t170classikkiin lastun, yli 250hv irtoaa. ja polttoaineen kulutus pieneni reilusti, vaikka kone rupes mustaa lykkään erilailla Vink kyseisestä valtterista on muuten täälläkin kuvia hakkurin edessä Erittäin iloinen
yello   [%01.%09.%2006 kpe2006 %20:%syyskuu]
Joo.On tainneet ottaa parhaillaan liki 300:ki konimusta lastulla irti mut alkas äkkiseltään tuntuu,että onkohan enää miten pitkä ikäinen sellanen kone.Mut varmasti sen 250 kestää helposti.Itellä oli tavoitteena saaha se pikkasen reiska 200 ja kyl oikeen tiukassa vedossa jo nyt tuntuu,että tulee jotain patahuoneesta pihalle.Mut eipähän tarvii kepeemmässä ajossa enää oiiskata,pärjää pintakaasulla Hymy
viltsu155   [%01.%09.%2006 kpe2006 %21:%syyskuu]
kyllä niissä moottorin kestäää varmasti vaikka 500hv,keltää en oo kuullu et ois hajonnu..penkin alta ne porsii jos porsii..
kavahöylä   [%01.%09.%2006 kpe2006 %21:%syyskuu]
eikös niissä oo joku liki 7 litrane, vai vielä isompikin_ Yllättynyt
6350   [%01.%09.%2006 kpe2006 %21:%syyskuu]
7.4
kavahöylä   [%01.%09.%2006 kpe2006 %21:%syyskuu]
niin ajattelinkin, että samaa luokkaa kun nyykkärin teeämmissä. se on kyllä oikein, kun nyykkäri on laittanu tm120:eenkin sen 7.5 litrasen myllyn, saa tehoo helposti Cool
yello   [%01.%09.%2006 kpe2006 %21:%syyskuu]
Tuosta 7.4 myllystä saa kyl aika kiitettävästi paukkuja.Ainaki vanhasta 8550:stä megasta sai kyl sellasen veturin,että alta pois.Tuntuu vaan näis hitekkilöissä jäävän aikas pirusti polleja matkan varrelle eennen pyöriä :-_ Onko kellään kokemusta näistä jontikan portaattomista koneista suolla_
intercooler   [%01.%09.%2006 kpe2006 %22:%syyskuu]
Kyllä tuo cr-kone on aika juoppo kun tyhjänäkin vie yli 25litraa tunnissa.. Sanoivat Sisukiisselin tehtaalla, että Eu:n päästönormeihin ei muuten päästä, et täytyy lisätä 8 litraa tunnissa pelkastään pakokaasun puhtaaksi saamiseen.. Kyllä vanhemmista koneista saadaan Coolerilla ja 8 litran lisäyksellä 100 hepoa lisää ja polttoainetta kuluu huomattavasti vähemmän. Pyörivät silmät
kavahöylä   [%01.%09.%2006 kpe2006 %22:%syyskuu]
no se kaverin t170 vie alle kymppiä auratessa

Kommentti 6 - 25 65:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3 - 4