Galleria > Yleinen > Traktorit ja koneet |
TIEDOSTO 11776/14488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 3.9/5 12 äänellä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | tw-35_(480_x_360).jpg |
Albumin nimi: | tw-30 / Traktorit ja koneet |
Arvo (12 ääntä): | |
Avainsanat: | Ford / TW / 35 |
Kuvaajan nimi: | tw-30 |
Kuva otettu pvm: | elokuu 2006 |
Paikkakunta: | Kiuruvesi(Tihilä) |
Tiedostokoko: | 27 kt |
Lisätty galleriaan: | %12.%08.%2006 |
Tarkkuus: | 480 x 360 pikseliä |
Katseltu: | 5623 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=13972 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 13 - 32 52:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
tollasen vois joskus hommata rankkoihi veto hommii esim äkeen tai kultivaattorin etee
|
|
|||
Sivukardaanilla olevat on hieman kömpelöitä, uudemmat keskikardaani etupäät kääntääki jo pyöriä, ettei vain kaarra. Mutta on kivitalon kokoonen voortti vain komia. siit va jyrsinkarheejaraktoriksi. saisi t-190 valmetit hävetä
|
|
|||
tuo olisi makea kärryporukassa
|
|
|||
Kivitalon kokoinen ford on kivitalon kokoisen fordin verran suon sisässä kun siitä tehdään jyrsinkarheeja
|
|
|||
menis se sentää eteepäi toisi ku eräs merkki Ite ajoin joskus tw-25:sta suolla ni se oli jokseenki hel.... herkkä tekee kipinää. Aina piti pöristellä 1500 kiekalla vaunun kaa
|
|
|||
Saman painoonenha tuo on, kuin on suokoneiden kuningas, 180-90. Minkä takia voortti sitte painuus nevaan_ Leviempiä kummia vain alle.
|
|
|||
oon minä ainakin ajellu joitain vuosia sitten pakettia tw-30:llä.hyvin kulki vanhan peltiviivottimen kanssa.
|
|
|||
Eikös vanhat peltipohjaiset olleet 6metrisiä_ 8950 9metrin työleveydellä 10tonnia. Hukkuu paljon voimaa ylipäätänsä sen massan liikutteluun
|
|
|||
nii, no sitte ku otetaa tavaraa kunnolla kentästä ni kyllä se valmetti tahtoo olla vähä liian kepone siihe.
|
|
|||
valmetti nyt on joka hommaan "hieman" keponen...
|
|
|||
hmmm. eikö höylä oo kuullu lisäpainoista_ suolat pyöriin, takapyöräpainot,keulapainot,ym. painoo on helppo lisätä.
|
|
|||
en tarkoittanut tuolla "hieman" keponen asialla pelkkää massaa vaan sitä, että yleensä valmetti jää leluksi hommaan kuin hommaan...
|
|
|||
Taitaa olla pohojanmaanjuttuja se "kun otetaan kunnolla tavaraa". Kunnostusjyrsimen jäljiltä kolmoskarheet laakista, niin että 15senttiä olisi saanut olla lisää laitaa karheejassa. Eihän se mitään läpikuivaa ollut, mutta en mie ainakaan yhtään isompaa konetta olisi tarvinnu. Tietenkin jos päässä heittää iso ratas ja pitäs päästä siinäkin kohtaa pirun lujaa niin syytön se kone siihen on
|
|
|||
ei mulla oo maruko ainakaan ikinä nevalla kiire ollut mihinkään (muutenkaan näis nevahommis tuu muuta kuin vahinkoa, kun aletaan hosumaan) mutta olis mukava, että onnistuis se homma edes jotenkin
|
|
|||
miten meillä just päin vastoin_ höylän kehuma volvo ei pysyny kasassa millään. 8400 valmetti taasen pysyy kasassa ja pieksee volvon muutenkin lähes kaikilla ominaisuuksilla. miten voi olla näin käänteiset mielipiteet ja kokemukset_!
|
|
|||
valmetilla ei tee kyllä yhtikäs mittään, mutta ne on makuasioita, enkä halua tappelua aikaseks..
|
|
|||
jaa'a sen kun tietäis meillä ei kyllä oo ollut tuon mörkön kestävyyden kans ongelmia (tunteja +10000) no, ne vetoakselit katkaistiin omaa nolouttamme (lukon kans), mutta muuten on korjaukset jääneet asteelle vesipumppu uusittu ja normaalit huollot, valmetti tänäkin kesänä katkaisu hoidossa kertaalleen (tunteja jo huimaavat 4200) se vanhempi 8400 (tunteja alle 6000) oli taas talvella katkaistavana ja taas siinä on ne samat viat (ei pelaa kytkin, ohjausnivelissä välystä, vuotaa öljyä ym. taitaa mennä kyllä valmetin huoltomiesten piikkiin suurin osa, mutta silti...) sitten se varsinainen murheen pesä, eli 6800 valtra laatikko kuoria myöten uusiksi 800 tunnin jälkeen ja viime kesänä sama homma uusiksi, muutenkin se tuntuu olevan varsinainen pommi moottorissa ei kyllä kaikki ole vieläkään kotona, vaikka sitä on yritetty ruuvatakkin
|
|
|||
oon kanssa kuullu juttua, että ne teköö (...) nopeesti työn, muta laatu on mitä on... vanha, kunnon varma perustekniikka kunniaan, ei turhaa sähköä!
|
|
|||
juu. noihan on pieniä vikoja, kaikissa merkeissä pikkuvikaa löytyy. mutta kun volvosta hajos laatikko,etuakseli ja voimanotto...tollanen ei oo sallittua jos koneessa tunteja 4000-5000. sähköviat vaivas myös kokoajan. maadoituksen uusiminen autto kyllä asiaan. kytkimen kevennysmekanismi ja aivan kaamea kapistus, sitä sai olla säätämässä vähän väliä. moottori puolella ei hajoamisia tapahtunut, mutta kovas työssä se keitti tosi helpolla, vikaa ei löytynyt...oli kait ominaisuus.
|
|
|||
tällasista asioista vois tapella aina, mutta se edistä mitään.. porukka vaan vittuuntuu kun aina vängätään( vaikka ittekkin oon joskus mukana ollu)
|
Kommentti 13 - 32 52:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |