Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 853/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | kamera_085.JPG |
Albumin nimi: | max / Turvekoneet |
Avainsanat: | max |
Kuvaajan nimi: | max |
Kuva otettu pvm: | 4.8.2006 |
Paikkakunta: | kärsämäki |
Tiedostokoko: | 114 kt |
Lisätty galleriaan: | %05.%08.%2006 |
Tarkkuus: | 850 x 638 pikseliä |
Katseltu: | 7060 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=13820 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |
|
|||
ei muuten tarttis enää välttämättä lämmetä ilmat tästä tänään huiteli taas jossain lähellä +30 C ja alkoi jo 8400 valtran ilmastoinnista loppumaan tehot, öljyn lämmöt paukkui koko päivän jossain +66 C (kun kokoajan putsas keulaa) moottorin lämmötkin jo hieman meinas karata (hieman liian kuuma termostaattikin ehkä), mutta ei päässyt kertaakaan onneksi punaiselle...
|
|
|||
Jyrsin kellunnassa
|
|
|||
mistäs nevalta kuva_vieläkö hankilassa on toimintaa_palikkaa enään ollenkaan_
|
|
|||
On kunnon tonnikerhojyrsökset Höylä, saaha ne öljynlämmöt nousta sinne melkein 100 asteesee asti enennku pitää huolestua. Ja ei se valmetti keitä vaikka lämpömittari punasella käväseepi, on siinä vielä sellane "hätätoleranssi"
|
|
|||
100 voi ruveta öljyn laatu kärsimään Siksi nyyskyssä kannattaakin käyttää hyviä peräöljyjä ettei heti pilalle kiehu
|
|
|||
Kuivaa tuo jyrsös varmaa ens kesäks Ei oo kuski jaksanu paljoo taaksepäi katella
|
|
|||
kyllä on taaksepäin kateltu jyrsimestä on ruuvattu kaikki irti enempää ei saa vapolaisella,kyllä niihin kuiville paikoille saa ottaa irtoja eipähän tarvi viivotin miehen tyhjää työnnellä,kääntäjät on viritetty kans niin kääntää tuommosenki jyrsöksen,on hankilassa toimintaa palikkaa ei olla vedetty varmaan 6 vuoteen kun ei pysty vetämään,onhan se melko kivien päällä pomppimista hirvitää kuunnella sitä kolinaa, mutta vähenee joka kesä alueita
|
|
|||
normaali jyrsöshän tuo on, mitä sitä mitään kusinarua alkais viivoittamaan varsinkaan nyt, kun kentät on niin kuivia, että kääntäminenkin on vähentynyt melkein kokonaan (tummilla ja kovilla kentillä)
|
|
|||
tuohan on vissiin markuksen valtra :_: kukas max oot :_:
|
|
|||
ei oo kenenkään markuksen valtra,
|
|
|||
Höh, tuommosia verkussoneja on raktorin paikalla. 180-90 tuohon hommaan kuuluisi. Ja polttoainettaki kuluus puolta vähemmän turvekuutiota kohore.
|
|
|||
Massey "valtra" ferguson. Sekasikiö, niinku cnh yhtymä, ford,fiat,case,steyr samassa kattilassa keitettynä...
|
|
|||
mitä massikka tekee valtralle eikö tuo ole toisinpäin_tai mitä fergutsonia valtrassa on_
|
|
|||
niin tuli vaan tuos mieleen että mikäs se fiiatti on nykyysin joku hollanti mikä ei työn tekua kestä ja perä on kahren tunnin jyrsimisen jälkeen niin kuuma että pajakintahat kouras uskaltaa justiin ja justiin ottaa työntövarren korvasta kiinni. Ja mitä siihen polttoaineen kulutukseen tulee niin kyllä valtsu vetää vähemmän ainetta ku se 180-90 fiiatti
|
|
|||
joopa joo taas tekis mieli sanoa jotain kahden vallun ja kahden nh:n kokemuksella. mutta jätänpä sanomatta.
|
|
|||
no meikäläänen voi puhua kolmen eri hollannin ja muutaman kymmenen valmetin kokemuksella eihän ne tietysti omia oo ollu (onneksi) ykskää kaikki ollu työnantajien tai aliurakoottiootten koneita
|
|
|||
voi voi näitä mopopoikien kommentteja. sitten vasta kannattais alkaa tiettyjä merkkejä moittimaan ku on niitä ite maksanu ja remontoinu.
|
|
|||
Kyllä tämä yleiskoneenkuljettaja sitten osaa se paljo nähny kun parit kesät on turvepellolla pyöriny sitä sattuu ja tapahtuu, ja polttoaine kulutuksiin ei kannata alakaa ees puhumaan
|
|
|||
Sama jannu wesku nimimerkillä farmitin keskustelusivuilla,ainakin tyylistä päätellen.
|
|
|||
Älkääs ny yleiskoneenkuljettajaa mollakko, se on P-joelta niin on siinä jo tarpeeks kestämistä....
|
Kommentti 1 - 20 20:n joukosta Sivu: 1 |