Galleria > Yleinen > Turvekoneet |
TIEDOSTO 878/1488 |
|
|||
|
Äänestä tätä kuvaa (ei vielä ääniä) | |||||
Tiedoston tiedot | |
Tiedostonimi: | 8950~0.jpg |
Albumin nimi: | Maruko / Turvekoneet |
Avainsanat: | Jyrsinkarheeja / 8950 |
Kuvaajan nimi: | Marko"Maruko"Jussila |
Kuva otettu pvm: | Haukkasuo |
Paikkakunta: | Anjalankoski |
Tiedostokoko: | 138 kt |
Lisätty galleriaan: | %22.%07.%2006 |
Tarkkuus: | 800 x 485 pikseliä |
Katseltu: | 6936 kertaa |
URL: | https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=13572 |
Suosikit: | Lisää suosikkeihin |
Kommentti 1 - 20 50:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |
|
|||
paketti raketteja
|
|
|||
ei muutes oo ihan joka pojalla tuollasta 8950:ppiä mikä vasemmalla kuvas...
|
|
|||
Mitäs siinä on poikkeavaa.._
|
|
|||
meinaakko että tuohon yksilöön en tehty remontteja enempi ku muihin :_:
|
|
|||
en tiä remonteista, eiköhän niitä tehä kaikkiin_ tuos on sähkönen rivipumppu ja t sarjan voimansiirto. voimaakin kait aika mukavasti... tuo yksilö ollu tehtaan protokoneena, kokeiltu jos saisi rivipumpun läpi päästöistä. ei menny kait sitä voimansiirtoakin on sitte kokeiltu vähä reilummilla tehoilla samalla_ maruko varmaan itte osaa kertoa peremmin kun niiden kone.
|
|
|||
kulkeekin saamaa vauhtii kun liikkenneraktorit yleensä, vaikka ei oo liikenne perä
|
|
|||
Ääni vasemmalla on sellainen, että siellä on sitä. Liikenneperä siihen on vaihdettu, tai sitten koska on -02 protokone, on perä avattu ja katsottu mitä käy kun laitetaan voimaa enemmän kuin T190:ssä. Sigmapowerin takia tuntuu aluksi laiskalta, mutta jyrsimen työsyvyys ei vaikuta kierroksiin tai vauhtiin mitenkään. mistä lie johtuu
|
|
|||
Se on exodus katsan vaihteistolle jyrsimessä, kun voimaa on riittävästi
|
|
|||
Ai siitäkö se johtukin, että ratas tuli haukkaamaan happea Tuolta tulee juuri sen verta mitä tarvii eli 50-70% Potentiaalia on kyllä tehdä kuuden tuuman jyrsös jos haluaa
|
|
|||
Punaisessa mitään voimaa ole
|
|
|||
Maruko: voihan sen 6tuumaa saara jyrsöstä, mutta meinaakko että se kuivaiski joskus_
|
|
|||
Kyllä kumpainenkin ovat meidän koneita. Punaisessakin on voimaa, jopa liikaakin kun sillä pääsee ylinopeutta saralla Etellinen omistaja kai ajanu polttoöljyillä kun syöttöpumppu kaipasi ammattilaisen apua ja jo löytyi.
|
|
|||
Aika karu veikkaus, ohi meni
|
|
|||
8400 satakertaa parempi paketointi vehe mitä tuommoset painavat röhmyt jokka painuu etuakseleita myöten kiinni jokaiseen ryllikohtaan .
|
|
|||
Ei 8400 ja 8950 välillä ole painossa mitään merkittävää eroa. Sama rakenne. Nuo eivät ole koskaan uponneet edes puoleenväliin maavarasta. Kyllä ny kaikki karheejaa ajaneet tietää miksi.
|
|
|||
kerran yhtä viivotus hommissa ollutta 8550 piti lähtä vetään niin oli se sielä nevassa niin syvällä että nuitten viivottimen rautojen jotka lähtee tonne taakse niin päällä oli muraa. että suurin piirtein etuakselia myöten kiinni.
|
|
|||
Eli et aja karheejaa_
|
|
|||
en aja.
|
|
|||
meidän viivoitin mörkö volvo sukeltaa yleensä aina niin syvällä, että viivoittimen raudat kyntää uraa nevaan (siis niillä pehmoisilla pelloilla) 8400 valmet ei meinaa päästä samasta kohtaa yli pelkkänä tyhjänä traktorinakaan (liian lyhyen akselivälin takia, eli etu ja takapyörät on yhtä aikaa samas montus ) 8400 ei vois edes ajatella viivoittamaan meidän nevalla.
|
|
|||
Siinähän se karheejan taika onkin. Siellä alla ja edessä kun kulkee rautaa joka estää koneen totaalisen vajoamisen. Jos pitoa riittää, niin eteenpäin kyllä mennään. Yleensä
|
Kommentti 1 - 20 50:n joukosta Sivu: 1 - 2 - 3 |