Galleria > Yleinen > Turvekoneet
T170c 8550hitec ja 8550
Avainsanat: T170 8550hitec 8550

T170c 8550hitec ja 8550

Valtra_6800_pottupeltoon.JPG Valtra_6800_2_pottupeltoon.JPG T1708550hitec8550.jpg HPIM0545.JPG 15677090.jpg
Äänestä tätä kuvaa (äänet: 2.5/5 6 äänellä)
Tiedoston tiedot
Tiedostonimi:T1708550hitec8550.jpg
Albumin nimi:Maruko / Turvekoneet
Arvo (6 ääntä):33333
Avainsanat:T170 / 8550hitec / 8550
Kuvaajan nimi:Marko"Maruko"Jussila
Kuva otettu pvm:13.9.2005 Kankaanniemi
Paikkakunta:Anjalankoski
Tiedostokoko:134 kt
Lisätty galleriaan:%09.%04.%2006
Tarkkuus:1314 x 584 pikseliä
Katseltu:6539 kertaa
URL:https://www.pottupellossa.fi/gallery/displayimage.php?pid=11085
Suosikit:Lisää suosikkeihin

Kommentti 5 - 24 44:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3

Tuomas K   [%09.%04.%2006 ksu2006 %12:%huhtikuu]
valtramies eik_s tuo kuormaaja nosta 2200 kg, elikk_ eik_s se oo jo ihan hyv_n kokonen :_: . onko t170:lle tehty mit__n, lastutettu :_:
JUUSTOH__L   [%09.%04.%2006 ksu2006 %13:%huhtikuu]
ehei ku neh_ aisat pitt__ t__ll_ pottupellossa olla 20sentti_ joka suunnasta leveit_ ja sylinterit v_hint__n 15cm halakasia Nauru
hitachi   [%09.%04.%2006 ksu2006 %13:%huhtikuu]
mp-lift on laatua.. Quicken maahantuojan edustaja oli sanonutkin ett_ sit_ ei oo suunniteltu, siis quickea k_rkiauran eteen ett_ se ei kest_, quicket perseest_... jamesin levyaisat saattas olla kovasana.. Kokemusta kelll__n_
JUUSTOH__L   [%09.%04.%2006 ksu2006 %13:%huhtikuu]
massikka miehell_ ainaki on semmonen levyaisa james Erittäin iloinen
Viltsu155.   [%09.%04.%2006 ksu2006 %13:%huhtikuu]
edelleenki sanon kuikki varmasti kest__ sen mink_ joku mp:reppana Vink ja sitte painostan et jos se k_rkiaura pit__ olla nii miksi ihmeess_ etukuormaimessa__ Järkyttynyt
Ktm Racing   [%09.%04.%2006 ksu2006 %13:%huhtikuu]
Etunostolaittesiin ja tunnon aurapuskuriin se paras on. Kaikki aurat on etukuormaajassa olleena v_h_n huonompia kun asiat joustaa joka suuntan v_h_n. Eik_ suolla turpeennostelussa tarvi mit__n kauhean j_re__ ek:ta. turhaan vain n_k_esteen_, kokemusta on ett_ vallukin olisi parempi pienemm_ll_ ek:lla siin_ hommassa vaikka ei se 8000 sarja mik__n paras ek kone olekkaan. Suolla kun muuten kutonen on valttia.
dmem   [%09.%04.%2006 ksu2006 %13:%huhtikuu]
Kannattako noihin T ja 8000 sarjan koneisiin pist__ mink__nlaista ek:ta. Pitk_ keula ja huono painonjakauma. N ja C Valtrat sopii ek hommiin huomattavasti paremmin.
Hienos__t_j   [%09.%04.%2006 ksu2006 %13:%huhtikuu]
kannattaa laittaa pieni paino taakse niin menee hienosti verrattuna muihin merkkeihin! ja se on valetta ku sanotaan ett_ valmetit on etupainoisia Hullu
dmem   [%09.%04.%2006 ksu2006 %14:%huhtikuu]
KV:n testiss_ olleen etujousilla varustetun M150 Valtran painojakauma oli aika l_helle 50/50. New Hollandin TM-sarjassa painonjakauma on 40/60. Deutzithan taitaa olla my_s kevyt keulaisia.
colt   [%09.%04.%2006 ksu2006 %15:%huhtikuu]
kyll_ vallut vaan on mahrottoman keulapainoisia Huuto Huuto
mika3   [%09.%04.%2006 ksu2006 %16:%huhtikuu]
vai pieni kuormain Nauru 220b, eli toisiks suurin. ainakin tuo meid_n 230 jo liian iso valmettiin ja moneen muuhunkin vehkeeseen. 5000kg nostaa maasta Pyörivät silmät miinuksena pirun hitaat liikkeet, joku 120l pumppu pit_s olla... ja joku puhui ettei kannata laittaa ek:ta 8000 sarjalaisiin. no, monella ei varmaan ole varaa ostaa jotain py_r_kuormaajaa tai pient_ kirppua ek hommiin. kyll_ kutosellakin p_rj_
zetor   [%09.%04.%2006 ksu2006 %17:%huhtikuu]
eik__s tuo 220 isme ole jo kyll_ ja iso 180 olisi melkein mukavempi kun on kyseess_ classikki.eik_ siell_ suolla ole isommasta kuormaajasta paljon muutakun haittaa.
Kharju   [%09.%04.%2006 ksu2006 %18:%huhtikuu]
Eik_ noi valmetit oo kehnoja ek-koneita l_hinn_ suomalaisen suunnittelun helmen_ syntyneen ajatuksen etuaksilan paikasta seurauksena_ ei niink__n sylinterien lukum__r__n perustuen_ Ei kai kukaan 3 tai 4 pyttyist_ valmettia traktorin hommiin osta :_: Vink
Ktm Racing   [%09.%04.%2006 ksu2006 %20:%huhtikuu]
Siin_ se onkin, pienemmiss_ nelosen valmeteissa ei tule keula niin paljoa etuakselin yli joten ovat huommattavasti parempia ek koneita. Ja niin kuin mika sanoi, ei kannata ostaa nelosen konetta jos on enemm_n hommaa miss_ tarvisi voimaa koneesta, ja v_h_n ek hommia mutta sellaisen kuitenkin tarvitsee, kyll_ sen sitten k_rsii ek hommissa ennemmin.
Maruko   [%10.%04.%2006 kma2006 %11:%huhtikuu]
Tuon ajaminen vaatii pelisilm__ ja kokemusta. Etup__ sukeltaa jyrsimen kanssa niin ettei kerki_ kissaa sanoa. Valetta ja itsepetosta, jos sanoo ettei valmet ole keulapainoinen. Se on. Etukuormainkoneena v_ltt_v_. Tekee sen mit_ tarvitaan eli hyvin v_h_n.
valtranmies   [%10.%04.%2006 kma2006 %16:%huhtikuu]
oon juustoh_yl_n kanssa samaa mielt_ mutta toi kurmaaja n_ytt__ aika pienelt_ jos vertaa 980 quikkiin tai sit kuva narraa Pyörivät silmät
Ktm Racing   [%10.%04.%2006 kma2006 %16:%huhtikuu]
Tuo yhdistelm_ mink_ eturenkaan koko ja ison kuormaajan paino tekee = saa tosiaan olla kokoajan hereill_ niin kuin maruko sanoi.
colt   [%10.%04.%2006 kma2006 %20:%huhtikuu]
maruko puhuu asiaa Huuto
Pohojalaanen   [%10.%04.%2006 kma2006 %23:%huhtikuu]
Kaikki raktorit asettuu kuormaajakonehena huonon ja v_ltt_v_n puoliv_lihin.
Kharju   [%11.%04.%2006 kti2006 %07:%huhtikuu]
Pohojalaanen on oikias. Ei raktorin etukuormaajasta oikeisiin kuormaus t_ihin oo. Alakaa johonakin v_lis vi***ttamahan k__ntyyly etupy_rien varas. Pienikin kuormaaja hakkaa traktorin kuormaus, lastaus ja puskulevy hommas 5-0.

Kommentti 5 - 24 44:n joukosta
Sivu: 1 - 2 - 3